Bemannia söker administrativ assistent till Solna

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker dig som vill arbeta heltid som administrativ assistent hos vår välkända kund i Solna. Uppdraget kommer att starta 1 april och löpa t.om. den sista december 2017. Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Välkommen in med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter:
Du som assistent är ett stöd i administrativa frågor, vid planering och genomförande av det dagliga arbetet.

- Administration, planering, beredning, bevakning och uppföljning av ärenden.
- Stöd vid användande av IT-hjälpmedel.
- Diarieföring.

Dina kvalifikationer:

- Genomförd gymnasial utbildning.
- Meriterande med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i MS Office-paketet.
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
- Meriterande med tidigare erfarenhet från offentlig verksamhet.

Dina personliga egenskaper:

Som person bör du vara serviceinriktad, strukturerad, självgående och har god förmåga att ta egna initiativ. Vidare har du god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Administrativ assistent Solna"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • 40 timmar i veckan. Visstid med chans till förlängning.
  • Publicerat: 6 mars 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Adminstratör till XLNT Group

Adminstratör till XLNT Group

8 juni 2024

Mötesbokare på deltid!

Mötesbokare på deltid!

7 juni 2024