Bemanning av event

Arbetsbeskrivning

Idea Novum är ett företag som arbetar med upplevelsebaserad kommunikation där mötet står i fokus. Vi hjälper våra kunder att komma ut och kommunicera direkt med deras kunder i form av event. Från vecka 17 till vecka 36 kommer vi att genomföra en eventaktivitet runtom på olika platser i Sverige för en av våra kunder. Kunden är ett livsmedelsföretag. Tjänsten är på heltid med arbetsdagarna förlagda främst på onsdag till söndag. Vi är även intresserade av dig som endast kan arbeta en viss period av den tiden. Arbetet kräver stort ansvarstagande, känsla för service och ett genuint intresse att ta kontakt med nya människor och skapa en god relation. Du kommer tillsammans med dina kolleger att genomföra eventet ute på plats från start till slut och på egen hand lösa de eventuella problem du kan ställas inför. Vi vill att du har ett positivt och glatt sätt. Vi ser dig som en självgående person som vill skaffa erfarenhet inom eventbranschen. Ett plus är om du är intresserad av kommunikation eller har tidigare erfarenhet inom event. Maila ansökan och CV med foto till oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Idea Novum AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 11 mars 2008
  • Ansök senast: 10 april 2008

Liknande jobb

Kontaktmäklare - samverkan

23 augusti 2010

11 mars 2010

23 augusti 2010