Bemannings- och kundserviceansvarig

Arbetsbeskrivning

Bemannings- och kundserviceansvarig
Vi söker dig som älskar att vara spindeln i nätet, den som med full närvaro dagligen arbetar på ett inkluderande sätt för att alla kugghjul ska fungera på bästa sätt. Du älskar kontakten med människor och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Du är en person med ett stort hjärta, vilja och engagemang.
Som Bemanningsansvarig hos vardagshjälten ges du en roll med fokus på ledarskap, goda samarbeten och kundservice. Du har personalansvar för ca. 40 vardagshjältar (lokalvårdare) som arbetar hos våra kunder. Din uppgift är att på ett inspirerande och organiserat sätt se till att alla medarbetare trivs på sin arbetsplats, vet vad de ska göra och mår bra. I din tjänst håller du kontinuerlig kontakt med ditt team ofta via telefon utöver de personalaktiviteter och möten som sker från kontoret så som uppföljning, utvecklingssamtal och lönerevisioner. Du har fullt ledaransvar i din roll med både de utmaningar och möjligheter som ges. Du arbetar tätt med övrig organisation för att ständigt förbättra och utveckla våra processer för att säkerställa både nöjda kunder och medarbetare.
En del av din tjänst innebär även rekrytering för att säkerställa att vårt resursbehov av nya medarbetare matchar vårt kundinflöde. Du kommer även vara med och planera schema till vår personal.
Du startar din arbetsdag med varierande arbetsuppgifter inom personalplanering så som att ersätta vakanser på grund av frånvaro, kommunicera ut nya städuppdrag till din personal och informera våra kunder kring eventuella förändringar. Att lyfta på luren när det ringer är självklart för dig. Tillsammans arbetar hela teamet mot att leverera kundupplevelse i världsklass.


Din profil
Vi söker dig som känner lika stort engagemang för att kunderna ska bli nöjda som att ditt team ska vara motiverat. Du älskar utveckling och att bidra med nya idéer för att effektivisera befintliga – eller utveckla nya processer.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är målinriktad, trivs i dynamiskt bolag i tillväxtfas och har en hög serviceförmåga. Du har även en stor dos energi, är engagerad och trygg i en ledarroll.
Utöver detta ser vi gärna att du har/är:
· God erfarenhet från servicebranschen
· God erfarenhet av personalansvar
· Meriterande om du tidigare arbetat i en personalintensiv bransch där du bl.a. arbetat med rekrytering och med schemaläggning
· Talar och skriver svenska samt engelska
· God administrativ förmåga och strukturerad med ordning, reda och noggrannhet
· Kan göra prioriteringar och är flexibel
· Är stresstålig och lösningsorienterad
· Har goda datakunskaper
· Körkort
· Gärna kunskap inom arbetsrätt
Vi erbjuder
Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden och som aldrig står stilla. Som Bemanningsansvarig räknar vi med att du vill bidra med dina idéer och förbättringstänk.
Omfattning/Placering
Tjänsten är på heltid 100 % och arbetstiden är förlagd måndag-fredag 7:30-16:30, med placering på vårt huvudkontor i Landskrona.
Vi önskar tillsätta tjänsten snarast möjligt.
Om vardagshjälten
Våra tjänster gör vardagen lättare för både privatpersoner och företag. Vårt fokus är städtjänster, det är inget unikt, men vårt sätt att leverera tjänsten genomsyras av det vi står för, varje dag till varje kund. Vi som arbetar på Vardagshjälten drivs av kunskap, inspiration, omtanke och perfektion i det vi gör. Vårt uppdrag, handlar om att ge bästa tänkbara service till alla våra kunder. För oss är det viktigt att personalen trivs och att de har bra förutsättningar. Deras trivsel och stolthet gör skillnad när vi arbetar hos våra kunder.
Läs mer på vardagshjalten.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Lilja
0418-499009 0760-141700

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vardagshjälten Skåne AB Landskrona
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2020
  • Ansök senast: 15 oktober 2020

Besöksadress

Östervångsplan 15
Landskrona

Postadress

Östervångsplan 15
Landskrona, 26144

Liknande jobb


Skansens restauranger

Skansens restauranger

13 maj 2024

24 april 2024

Personal chef Bella Roma

Personal chef Bella Roma

8 maj 2024

3 maj 2024