OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
QWORK Sweden AB
Kundföretaget
QWORK söker nu en ny bemanningsassistent på deltid ca 60% till vårt stockholmskontor som har till huvuduppgift att ansvara för att bemanna inkommande uppdrag.
Urvalet sker löpande så ansök omgående.
Vid frågor om tjänsten kontakta Andreas Wikström via växeln 08-21 55 60.
Arbetsbeskrivning
Bemanna inkommande beställningar från kunder.
Schemalägga konsulter.
Konsultuppföljning via telefon.
Ta emot alla inkommande samtal, besvara de enklare frågorna från konsulter och jobbsökanden.
Handha vår telefonväxel.
Bemannings- och rekryteringsadministration såsom anställningsavtal, arbetsgivarintyg mm.
Din profil
Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat administrativt och via telefon inom ett serviceyrke, som exempelvis receptionist, bokningsadministratör, ekonomiassistent eller liknande. Du har en gymnasieutbildning och eventuellt någon akademislk utbildning men det är inget krav. Du har en extremt serviceminded personlig profil, resultatorienterad och gör det som krävs för att lösa de behov som finns. För att klara rollen krävs också att du har en god arbetsstruktur och arbetar effektivt.
Vårt företag
QWORK är ett bemannings- och rekryteringsföretag som förser företag med nya medarbetare och därigenom ny kompetens och energi. Vi är ett rikstäckande bemanningsföretag och auktoriserade via Almega och branschorganisationen Bemanningsföretagen. Vi är specialister på personaluthyrning, rekrytering och omställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Carlsson
Carin Carlsson
08-21 55 60 (växel)
Josefin Kernell
Johanna Hellman
08-21 55 60
Frida Nilsson
090124899
Sara Tidebro
090-12 29 20
Sara Tidebro
090 12 29 20
Josefin Kernell
Sara Tidebro
090 12 29 20
Frida Nilsson
090-124899