Bemanningshandläggare

Arbetsbeskrivning

Tjänsten
Som Bemanningshandläggare hos oss blir du en del av ett team med ambitiösa bemanningshandläggare med ansvar för införsäljningen av våra bemannings- och rekryteringstjänster inom den svenska sjukvården.

Arbetsuppgifter
Vi söker en driven och positiv bemanningshandläggare med placering i Stockholm. Vårt affärsområde sträcker sig inom hela Sverige och arbetet ställer stora krav på såväl eget ansvarstagande som samarbetsförmåga. Ditt fokus är relationsdriven försäljning av bemannings- och rekryteringstjänster. Som bemanningshandläggare kommer du att arbeta med nykundsbearbetning och även kunna utveckla och fördjupa samarbetet med våra befintliga kunder. Det är därför viktigt att du drivs av nätverkande och är en social och utåtriktad person.

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill göra karriär inom bemanningsbranschen och trivs med högt tempo. Det är meriterande om du har dokumenterad försäljningserfarenhet och gärna arbetslivserfarenhet från bemannings-/rekryteringsbranschen och/eller vårdbranschen. Att arbeta med bemanning inom vårdbranschen innebär snabba förändringar och höga krav på att rätt personal bokas in på rätt uppdrag. Vi anpassar oss löpande efter våra uppdragsgivares behov och önskemål varför det är viktigt att du är lyhörd och har viss analytisk förmåga. Du bör även vara lösningsorienterad och orädd inför nya utmaningar och kundsituationer.

Har du erfarenhet av affärssystem, CRM och Office-paketet är det meriterande.

Egenskaper
Som person är det bra om du är utåtriktad och social. Du bör också ha förmåga att sälja in och övertyga människor om idéer och tjänster samt ha en positiv och peppande attityd gentemot dina kollegor.

Vi erbjuder
en betydande roll i ett fräscht företag i kraftig expansion. Det finns alla möjligheter att visa framfötterna och vara en betydande person i företagets utveckling. Vi sitter i moderna lokaler på Södermalm i Stockholm. Det finns gott om parkeringsplatser och även garageplats att hyra för den som behöver.

Vi har mycket god sammanhållning på kontoret och är ett professionellt och glatt gäng. Om du är en lagspelare med driv, social kompetens och humor kommer du att trivas hos oss.

Vi värnar om god hälsa, god arbetsmiljö och en aktiv livsstil. Bland annat anordnar vi tävlingar årligen inom stafett och golf.

Du är varmt välkommen med din ansökan snarast, då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev. Tjänsten söker du genom att klicka på Ansök



Har du frågor om tjänsten, kontakta Jörn-Albert Sörheim, VD på Svensk Vårdsupport, 08-410 031 71.

Om Svensk Vårdsupport
Svensk Vårdsupport är ett ungt och kraftigt expanderande rekryterings- och bemanningsföretag som grundades år 2010. Vi har sedan dess stöttat vården genom att erbjuda kvalitativ och engagerad personal med kort varsel. Vi erbjuder såväl läkare som sjuksköterskor inom samtliga specialiteter för både rekryteringar och löpande bemanning. Vår ambition är att vara den främsta leverantören av personal för den svenska sjukvården. Detta uppnår vi genom att vara noggranna, effektiva och lyhörda för såväl kundens som personalens önskemål och preferenser.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Jörn-Albert Sörheim
0733508504
Administratör Jasna Salic
0841003171
Affärsenhetschef Jonas Edbom
0841003171
VD Jörn-Albert Sörheim
08-41003171
VD Jörn-Albert Sörheim

Konsultchef Fredrika Bolse

Konsultchef Evelina Linnér

Sammanfattning

Besöksadress

Alsnögatan 7
Stockholm

Postadress

Alsnögatan 7
Stockholm, 11641

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024