Beställningsansvarig Heltid

Beställningsansvarig Heltid

Arbetsbeskrivning

HORNBACH Byggmarknad AB

Om rollen

Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen ansvarar du tillsammans med dina kollegor i teamet för beställning av varor i varuhuset.

Exempel på förekommande arbetsuppgifter

* Daglig granskning av samtliga avdelningars sortiment
* Administrerar och beställa varor
* Upprätthåller varuhusets lagerhållning
* Avrapportering av försäljningsstatistik till respektive avdelningschefer
* Dagligt samarbete med kolleger på försäljningsavdelningarna.


Din profil

* Minimum 18 år gammal

* Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln.
* Goda administrativa och tekniska kunskaper
* God produktkunskap
* Noggrann och lösningsorienterad
* Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4) och B-körkort


För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll

Vi erbjuder

* Strukturerad inarbetningsplan
* Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter
* Möjlighet till vinstandel


Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidareanställning. Heltid 38,25 tim/veckan. Schemalagd arbetstid måndag-fredag 7.00-16.00
Lön: Lön enligt kollektivavtal
Tillträde: Enligt överenskommelse

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HORNBACH Byggmarknad AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 1 juni 2023

Liknande jobb


BUTIKSSÄLJARE - KALMAR

25 april 2024

Butikssäljare till Östermalm

Butikssäljare till Östermalm

24 april 2024

Butikspersonal

24 april 2024