Beställningsansvarig Heltid

Beställningsansvarig Heltid

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter
I rollen som medarbetare på vår dispoavdelning ansvarar du tillsammans med dina kollegor i teamet för beställning av varor. Du ser även till så att hela varuhusets sortiment följer företagets lagerhållningsstrategi. Merparten av arbetet sker på butiksgolvet och du samarbetar dagligen med dina kollegor på försäljningsavdelningarna och utbyter frekvent erfarenheter.
Din Profil
Du som söker bör har god matematisk förståelse och förmåga att se sammanhang mellan tal och praktisk verklighet. Om du har arbetat med beställningar inom handeln förut är det meriterande. Du är positiv och har lätt för att kommunicera med andra. Vidare behöver du vara noggrann, strukturerad samt ha god datorvana. Som person har du stor initiativförmåga och tycker om att tillsammans med kollegor nå framgång.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 38,25 timmar/vecka. Arbetstiderna är dagtid, måndag - fredag.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Rabatterade gymkort och tjänstepension.
Tillträde: 26/10 2020

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hornbach Byggmarknad AB (774) Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2020
  • Ansök senast: 20 november 2020

Postadress

Dioritgatan 12
Helsingborg, 25464

Liknande jobb


BUTIKSSÄLJARE - KALMAR

25 april 2024

Butikssäljare till Östermalm

Butikssäljare till Östermalm

24 april 2024

Butikspersonal

24 april 2024