OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ta steget vidare i karriären och ut i världen?Betsson AB:s verksamhet består i att äga och förvalta bolag inom spelbranschen.Betsson AB äger bolaget Betsson Malta Ltd.Under Betsson AB finns Betsson Technologies som är ansvariga för utvecklingen av Betssons webbplatser.Technologies består av team som ansvarar för förvaltningen av Betssons olika produkter, här finns också projektgrupper kring nyutveckling.En annan del är 24/7 verksamheten som ansvarar för all drift och säkerhet inom Betsson.Företaget är ett av de snabbast växande bolagen inom onlinespel och produktportföljen blir större.Spelutbudet är brett och erbjuder bland annat - Poker, Casino, Bingo, Skraplotter, Oddsbörs, Finansspel, Sport och vadslagningsbörs.Arbetsbeskrivning: Din huvuduppgift som Supportchef är att driva och leda arbetet i Supportgruppen som består av ca.25 anställda samt 4 teamledare.Ditt ansvar är att organisera, planera och optimera supportarbetet samt genomföra nödvändiga förbättringar.I tjänsten ingår fullt personalansvar för befintlig personal samt vid behov nyrekrytering av personal till gruppen.En av dina viktigaste uppgifter är även att ta emot och vidarebefordra information kring befintliga och nya produkter, aktuella kampanjer osv. Du tillgodoser att gruppen har rätt förutsättningar och uppdaterad information kring företagets produkter.Ur supportsystemet (Talisma) rapporterar och följer du upp du statistik över gruppens lösningsfrekvens, genomsnittlig väntetid mm. Arbetets omfattning: Start omgående, dock senast 1 juli.Tjänsten är en direktrekrytering.Heltid, 9-18. Utvecklingsmöjligheter: Utmaningen med tjänsten är delaktigheten i att utforma den nya organisationen där din uppgift är att utveckla arbetssätt, förbättra infoflöden, rutiner mm.Det personalrelaterade arbetet står också i fokus, där du kommer att ha en avgörande roll i kompetenshöjning samt minskad personalomsättning. Kompetenskrav: Vi söker dig som har ledarerfarenhet/chefserfarenhet, gärna över yngre medarbetare.Då arbetet innebär många kundkontakter är flytande engelska och svenska i tal och skrift ett fullständigt krav.Som en stor fördel ses om du varit ledare för eller arbetat i en kundtjänst/support.Erfarenhet av försäljning via Internet är även meriterande.Branschvana är inget krav. Utbildning: Akademisk utbildning är inte ett krav, det ses dock som meriterande. Personliga egenskaper: Som person är du mycket självständig, ansvarsfull och har förmågan att kunna ta snabba beslut.Du ser en fördel i ett arbete med frihet under ansvar.Du ger ett stabilt och tryggt intryck, har ett moget beteende och är tydlig i din kommunikation.Samtidigt som du måste vara handfast och kunna ge konstruktiv kritik, är du lyhörd och ödmjuk i ditt beteende. Övrigt: På Malta är det lätt att få tag på bostad och du kommer att få information om mäklarfirmor så du kan hitta boende redan innan du börjar. Intresserad?Skicka Din ansökan snarast då urval sker löpande. Brain arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.