Biladministratör

Arbetsbeskrivning

Bravida:

Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med cirka 9 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 140 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravida har flera år i rad blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare. Vi är därmed en av de bäst placerade entreprenörerna i byggbranschen och detta är vi mycket stolta över. Läs gärna mer om oss på www.bravida.se

Biladministratör:

Vi söker nu en Biladministratör till vårt kontor i Norrköping. Rollen som Biladministratör innebär att du är ansvarig för divisionens biladministration från beställning av service- och tjänstebilar till försäljning. Det innebär bl.a. att granska beställningar, kvalitetssäkrar dem samt hantera ägarbyten och ändring av föraruppgifter till vårt leasingbolag. Du är vår kontaktperson gentemot leasingbolaget. Som biladministratör får du en varierad arbetsdag med mycket kontakter med medarbetare i vår organisation.

Vem är du?:

Vi tror att du har flerårig erfarenhet av övergripande administration, ekonomiadministration och fakturering. Gärna från en bredare administrativ roll. Gymnasieutbildning inom ekonomi är att föredra. God datavana är ett krav (Officepaketet). Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och lönesystemet AGDA, samt har arbetat med biladministration tidigare. Du behärskar det svenska språket väl såväl skriftligt som muntligt. Om du har erfarenhet av branschen så är även det meriterande.

Som person trivs du att arbeta självständigt. Du har många olika kontaktytor både internt och externt. Du är serviceinriktad, ordningsam, har ”skinn på näsan” och är van vid snabba förändringar. Eftersom du är ensamt ansvarig för biladministrationen i regionen så behöver du både vara uthållig och ha ett stort tålamod.

Hur du ansöker:

Välkommen att registrera din ansökan via www.sententiarekrytering.se. Klicka på knappen ”Ansök” och följ instruktionen. Där bifogar du ditt CV och personliga brev. Vi kommer arbeta löpande med urvalet så vänta inte med din ansökan. Vill dock få din ansökan senast den 8 januari. Har du frågor om tjänsten, kontakta rekryteringskonsult Jan Hellström på 0706 - 15 03 44 alt. jan.hellstrom@sententia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Terese Carlstedt
0703774551
Stefan Johansson
0767-858565
Linda Petersson
070-3774574
Jan Hellström
0706-150344
Eva Andersson
0706 – 15 32 30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sententia Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 16 december 2016

Besöksadress

Box 11076 58011 Linköping
None

Postadress

Box 11076
Linköping, 58011

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024