Bli Postnords nya kundservicemedarbetare!

Bli Postnords nya kundservicemedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu nya kundservicemedarbetare till vår kund Postnord! Startdatum för tjänsterna är 22/5.

Om tjänsten

Hos Postnord arbetar du med att hantera främst inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Ibland kan även mejl förekomma. Ditt fokus kommer ligga på att besvara, och hjälpa Postnords kunder med deras frågor kring t.ex. spårning av paket, frågor om borttappade föremål, och allmänna frågor kring postutdelning. Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor inom kundbemötande, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor - perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!

Öppettider

Måndag-Fredag 08:00-17:00

Vad vi erbjuder dig

Lön enligt kollektivavtal
Lunchförmåner genom Edenred
Friskvårdsbidrag om 3000 kr per år, så du kan vara aktiv utanför arbetet!
Betald utbildning för din roll och ditt uppdrag
Tävlingar och happenings som ett återkommande inslag på kontoret
Möjligheter till att utvecklas och avancera på arbetsplatsen
Tjänsterna vi erbjuder ligger på 100 %

Vi söker dig som

Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. Vi ser även att du trivs med ett stillasittande arbete i öppet kontorslandskap.

För att trivas på Teleperformance

Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.

I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och fullständiga gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i Svenska i både tal och skrift.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emilia Vilen Rekryterare
0722250089
Emilia Vilen,Rekryterare
+46 72-2250089
Viveka

Hannah Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance Nordic
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2023
  • Ansök senast: 19 maj 2023

Besöksadress

Boställsgatan 5
None

Postadress

St Eriksgatan 115
Stockholm, 11385

Liknande jobb


Kundtjänst till Markis City Service AB!

Kundtjänst till Markis City Service AB!

29 april 2024