OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi brinner för att göra världen lite bättre varje dag. Boards on Fires bidrag är att bygga världens bästa lösning för daglig styrning och förbättringsarbete. Digitala verktyg som visualiserar data på ett sätt som alla kan fatta. Men egentligen spelar det mindre roll vad vi gör. Hela skillnaden ligger i hur vi gör det. På Boards on Fire rör vi oss framåt genom att lyfta våra kunder och ta hand om varandra. Och på den resan finns det plats för dig. Dina idéer. Ditt nytänk. Och ditt engagemang. Det fina med alla utmaningar, misstag och framgångar på vägen är att vi möter dem tillsammans.
Din roll
Som Customer Success Representative hjälper du våra kunder att utifrån sina behov och förutsättningar få ut mesta möjliga av Boards on Fires lösningar. Du är involverad i hela kundresan från demo av vad vi erbjuder och onboarding av nya kunder till support och vidareutveckling av befintliga kunders lösningar. Du har eget kundansvar, men jobbar i nära samarbete med vår COO och med bra stöd från övriga delar av Boards on Fire - produktansvariga, sälj och marknad.
Vi erbjuder dig:
- Stora möjligheter att forma och utveckla din roll
- Bra internutbildning inom våra lösningar och fokusområden
- Att bli en del av ett team som siktar högt
- Drivna kollegor som gillar att samskapa
- En magisk arbetsplats på 17:e våningen i ICON
Vi tror att du:
- Är kommunikativ och gillar kundkontakt
- Har god samarbetsförmåga
- Vill lära dig mer om Lean daglig styrning och förbättringsarbete
- Har erfarenhet av B2B-försäljning
- Går igång på riktigt bra digitala verktyg
Övrigt
Tjänsten är heltid med placering i Växjö. Start enligt överenskommelse. Tjänsten kan innefatta resor och förutsätter att du behärskar svenska och engelska i både tal och i skrift. Sista ansökningsdag den 17 april. Vill du veta mer om tjänsten kontakta Mats Ekenstam på mats.ekenstam@boardsonfire.com eller +46 70 977 00 20