OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
.Bokning av konferenser
.Optimera alla förfrågningar utifrån givna riktlinjer
.Försäljning och detaljplanering av grupper samt inhouse försäljning av konferenser
.Möta konferensgästerna vid ankomst samt vara tillgänglig för konferensgästerna
.Servering i konferenslokalerna
.Koordinera samarbetet mellan avdelningarna inför ankomst
.In- och utcheck av grupper och konferenser
Utbildning/Erfarenhet
.Goda kunskaper i Opera/Fidelio/Miicros
.Tidigare erfarenhet från likvärdiga arbetsuppgifter
.Kunskaper i Word och Excel
.Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på såväl svenska som engelska.Gärna ett världsspråk till som t.ex tyska, franska, spanska.
.En förmåga att ha många bollar i luften och att snabbt kunna lösa olika typer av frågeställningar.
.En utpräglad känsla för god service och kvalitet med sinne för detaljer och att förutse gästens behov
.En positiv och säljande attityd
.En god teamplayer i samarbetet med kollegorna på hotellet.
Sänd din ansökan per e-post mer personligt brev och CV/meritförteckning till: