Bokare och konferensvärdinna

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
.Bokning av konferenser
.Optimera alla förfrågningar utifrån givna riktlinjer
.Försäljning och detaljplanering av grupper samt inhouse försäljning av konferenser
.Möta konferensgästerna vid ankomst samt vara tillgänglig för konferensgästerna
.Servering i konferenslokalerna
.Koordinera samarbetet mellan avdelningarna inför ankomst
.In- och utcheck av grupper och konferenser


Utbildning/Erfarenhet
.Goda kunskaper i Opera/Fidelio/Miicros
.Tidigare erfarenhet från likvärdiga arbetsuppgifter
.Kunskaper i Word och Excel
.Mycket god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på såväl svenska som engelska.Gärna ett världsspråk till som t.ex tyska, franska, spanska.
.En förmåga att ha många bollar i luften och att snabbt kunna lösa olika typer av frågeställningar.
.En utpräglad känsla för god service och kvalitet med sinne för detaljer och att förutse gästens behov
.En positiv och säljande attityd
.En god teamplayer i samarbetet med kollegorna på hotellet.

Sänd din ansökan per e-post mer personligt brev och CV/meritförteckning till:

Sammanfattning

Liknande jobb


TREFAS

22 april 2010

Conference Host i 50 % stilling

12 april 2010

Konferensvärdinna

19 juli 2010

Konferensvärd/värdinna

23 mars 2010