OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DM-ansvarig till Bonnier Audio Bonnier Audio är Sveriges största ljudboksförlag med åtta anställda och en omsättning på ca 120 miljoner kronor.Våra produkter säljs via ett antal återförsäljare så som bokhandel, dagligvaruhandel, bensinstationer och Lyssnarklubben.Lyssnarklubben ingår i Bonnier Audio och är Sveriges största ljudbokklubb med ca 90 000 medlemmar.Vi sitter centralt på Sveavägen 56 i Stockholm.Bonnier Audio är nu inne i ett expansivt skede och söker därför en DM-ansvarig Din huvuduppgift som DM-ansvarig blir att rekrytera nya medlemmar till Lyssnarklubben samt att verka för att de befintliga medlemmarna stannar kvar i klubben som aktiva och nöjda medlemmar. I dina arbetsuppgifter ingår: - helhetsansvar för rekryteringen av nya medlemmar i olika kanaler och via olika media (adresserat, oadresserat, telemarketing, Internet etc).Helhetsansvaret innebär både planering, genomförande och uppföljning av olika kampanjer och aktiviteter. - att utveckla kundvårdsprogram som syftar till att skapa aktiva och nöjda medlemmar och att genomföra programmet rent operativt. - att initiera och driva olika projekt - uppföljning av kostnader och resultat, delta i budgetprocessen Vi söker dig som har högskoleutbildning med inriktning mot marknadsföring och minst ett par års erfarenhet av direkt marknadsföring mot konsument.Observera att detta är ett krav.I övrigt tror vi att rätt person är kreativ, drivande och har lätt för att knyta kontakter.Vi uppskattar också ett gott affärssinne och förmåga att kunna kalkylera. För att nå en jämnare könsfördelning ser vi gärna män som sökande.Märk din ansökan DM ansvarig Bonnier Audio.Vi vill ha ansökan och cv endast i Word-format.
Kontaktpersoner på detta företaget
EmmaDimert, Utvecklingschef
+46 8 5460 6062
Ingelaaf Geijerstam , Unionen
+46 8 696 8645
Aron Hedenius, Purchase Manager Film
Lisa Lewin, Redaktionschef
08 696 8493