Bravida söker Administratör El - Föräldravikariat

Arbetsbeskrivning

”Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor.”

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är denna tjänsten något för dig.

Till vår el avdelning i Umeå söker vi just nu en serviceinriktad administratör med känsla för service! Tjänsten är ett föräldravikariat med möjlighet till förlängning.

Arbetsbeskrivning

Arbetet som administratör omfattar i stora drag ekonomi-, personal- och löneadministration. Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, registrera arbetsorder och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning. Du kommer även att vara ett stöd till avdelningschefen med personaladministrativa uppgifter så som utbildningsinventering, friskvård och rehabiliteringsutredningar m.m. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare.

Vi erbjuder dig

Vill du arbeta med fastigheters livsgivande funktioner, såsom energi, värme, vatten och luft? Då kan vi erbjuda dig en stimulerande arbetsplats med spännande uppgifter. Genom effektiva och miljömedvetna installationer och underhållande service ger Bravida fastigheter liv. Som en del av Bravida har du en stabil tillvaro med möjlighet att utvecklas och växa inom koncernen, vi är beredda att satsa på dig.

Vem är du?

Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och erfarenhet av ekonomiadministration och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och har tidigare erfarenhet från elbranschen. Att du har god datavana är ett krav.

Vi vill att du är noggrann, serviceinriktad, flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad och nyfiken på nya utmaningar och har intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

Ansök

Varmt välkommen med din ansökan till oss senast den 1:a april. Skicka in ditt CV och personliga brev till oss genom att registrera din ansökan genom att klicka på knappen Ansök nedan. För mer information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med avdelningschef Hans-Åke Lampa, 090-15 26 21 eller HR-specialist Emelie Skälhammar, 021-15 48 48.
Bravida har blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare och vi är därmed en av de bäst placerade entreprenörerna i byggbranschen, detta är vi mycket stolta över. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka häreller läs mer om oss och följ oss på Facebook genom att klicka här.

Vi undanber rekryteringsföretag och försäljare att kontakta oss, vi har valt leverantörer i samband med rekryteringen.


Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med cirka 9 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 140 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 2 mars 2017

Liknande jobb


Produktadministratör

Produktadministratör

5 juli 2022