OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund som är ett svenskt bolag med lösningar inom print och portolösningar söker omgående en trevlig receptionist för halvtid/heltidsarbete. Då vår kund är i uppbyggnadsfas finns stora möjligheter för dig att växa i din roll och vara med om en spännande och kul resa i en föränderlig bransch.Arbetsplatsen är belägen centralt på Södermalm. I din roll som assistent kommer du bl a att ansvara för: . Fakturakontroll . Fakturering/kundreskontra . Behjälplig med övriga arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen . Assistans åt marknadschef vid events och andra marknadsaktiviteter . Allmänna kontorsgöromål . Receptionist Arbetet är ett föräldravikariat på 8-10 månader.Tjänsten kommer att tillsättas i början av maj 2007. Profil Vi söker dig som har några års erfarenhet från arbetslivserfarenhet inom relaterat arbete, alt att du är nyutexaminerad gymnasieekonom.Du bör ha goda kunskaper i svenska och engelska.Goda datakunskaper i MS Office samt Excel.Vi ser gärna att du arbetat med SPCS tidigare.Som person bör du vara snabb, effektiv och lösningsorienterad.Då majoriteten av företagets anställda idag är män, ser vi gärna kvinnliga sökanden.Ange "ekonomiassistent".Vi förmedlar uppdrag inom de flesta branscher, vanliga områden är ekonomi, data/it, event, administration och försäljning.Läs mer om tng, the next generation, www.tng.se