Business Assistant med start omgående!

Arbetsbeskrivning

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

SJR söker för kunds räkning en Business Assistant med start omgående. Uppdraget är på heltid med flexibla arbetstider.

Vad innebär rollen och vem söker vi?
I rollen som Business Assistant kommer dina arbetsuppgifter att bestå av orderhantering, fakturering, leveransbevakning och att säkerställa prisdiffar. Du fungerar som spindeln i nätet och har mycket kontakt med både externa kunder och interna kontakter, så som sälj, inköp och produktion. Du kommer att sammanföra data och skicka vidare i organisationen.

Vi tror att du har relevant erfarenhet och utbildning för tjänsten samt att du har ett stort systemintresse. IFS, AW, AS400, Excel och Medius Flow är några av de system kunden använder sig av varför erfarenhet är meriterande.

Som person har du skinn på näsan, är självgående och tar initiativ samtidigt som du är duktig på att anpassa dig och har lätt för att möta människor. Vidare är du prestigelös och lägger stor vikt vid noggrannhet och kvalité i ditt arbete.

Ytterligare information om uppdraget
Behovet hos vår kund är omgående och uppdraget är på heltid och sträcker sig fram till och med september. Företaget har fräscha lokaler i Torslanda och arbetstiderna är flexibla mellan 8-17.

Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Caroline Karlsson på telefonnummer 031-333 54 71. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Niklasson
+46 31 3335473
Hanna Niklasson
+46 031 3335473
Karin Fors
+46 031 333 54 75
Caroline Karlsson
+46 031 333 54 71
Helena Åhs
+46 031 333 54 85
Sandra Hellström
+46 031 333 54 76
Liina Fagerberg
+46 031 750 33 91
Amanda Karlsson
+46 31-3335488, +46 766471653
Linda Orrö
+46 (0)31 333 54 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 16 april 2015

Besöksadress

Kungsgatan 48B
None

Postadress

Kungsgatan 48B
Göteborg, 41115

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024