OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en engagerad och duktig chefssekreterare/administratör till en av våra kunder. Vår kund och levererar kompetens för världsledande företag genom engagerade teknikkonsulter och IT-konsulter. Företaget präglas av driv, högt tempo och glimten i ögat. De sitter i fina lokaler i Västa Frölunda. Arbetsuppgifter: Business Assistant/avdelningskoordinator kommer du att arbeta med stöttning av chefer samt fungera som ett administrativt stöd för resterande del av ledningsgruppen. Rollen kommer att vara varierad och innehålla arbetsuppgifter högt som lågt. Du kommer bl.a. att ansvara för planering av resor, planering av konferenser samt av personalaktiviteter. Inom ekonomiområdet kommer du att sköta reseräkningar, tidrapporter och fakturering. Vidare kommer du att ansvara för besök och möten, introduktion av nyanställda och beställning av kontorsmaterial. Erfarenhet Vi söker dig som brinner för att ge service och som trivs i en roll med varierade arbetsuppgifter. Vi ser att du har något års erfarenhet av arbete med likande arbetsuppgifter men störst vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet och inställning. Meriterande för tjänsten är även tidigare erfarenhet av arbete i någon form av ekonomisystem. Som person är du en prestigelös ?doer? som trivs med rollen att stötta avdelningen så att verksamheten fungerar på ett effektivt sätt. Du är duktig på att prioritera och på att strukturera upp ditt arbete och är inte rädd för att ta egna initiativ. Självklart trivs du i en ung och glad organisation som präglas av ett högt driv. Du erbjuds: Du kommer att erbjudas en rolig och utvecklande roll på ett expansivt företag. Rollen inleds med en bemanning på ca 6 månader där du blir anställ i Komets uthyrningsverksamhet men arbetar uthyrd till vår kund. Start: Vi intervjuar löpande och tjänsten ska tillsättas snarast. Omfattning: heltid i ca 6 månader. Referenskod: KCHJ Sista ansökningsdag: Vi intervjuar löpande för denna tjänst