Business Coordinator

Business Coordinator

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Business Coordinator till vår kund Smurfit Westrock i Helsingborg. Här kommer du arbeta i en bred roll där du får vara med och påverka många delar av verksamheten! Du kommer arbeta som konsult i 6 månader hos JKS Sverige där anställningen sedan fortsätter direkt hos Smurfit Westrock. 

Arbetsuppgifter
Som Business Coordinator är det din uppgift att framförallt stötta säljteamet, men vid behov även logistikavdelningen. Du sköter mycket av det administrativa arbete, tillsammans med ytterligare ett par medarbetare i liknande roller som behövs för att alla projekt ska gå i mål och för att verksamheten ska drivas i rätt riktning. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av:
Skapa Kalkyler och offerter
Skapa order och artiklar i interna program
Vid behov vara behjälplig till logistikavdelningen med att skapa tullfakturor, fraktdokument etc. 
Inköp i SAP
Kontakt med befintliga och nya kunder
Övriga administrativa uppgifter 


Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Då detta först och främst är en administrativ roll, ser vi gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete samt vana av att hantera flera olika projekt samtidigt. Ytterligare söker vi en engagerad person som är serviceminded och motiveras av bra samtal och att stötta sina kollegor. Rollen som Business Coordinator ställer krav på att du är en lagspelare och kan anpassa dig samt prioritera när tempot stiger. 

Det är meriterande om du har erfarenhet från en grafisk verksamhet samt Excel och Word. Fortsättningsvis önskar vi att du har erfarenhet av roller med kundkontakt och/eller logistik och frakthantering. 

Sammanfattningsvis letar vi efter en person som gillar många kontaktytor, både internt och externt men som också är noggrann och vill vara en stödpelare för resten av verksamheten. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund. JKS har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Jörhov på 0709-68 30 35 eller mjo@jksgroup.se.

Vi ser fram emot din ansökan!


JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen. 
Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete.

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Borg
+46 709-68 30 19
Elin Jonsson
0709-68 30 20
Elin Jonsson
+46 (0)40 12 12 25
Elin Jonsson
+46 (0)709 68 30 20
Rekryteringskonsult Elin Jonsson
040-121225 0709683020
Elin Jonsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JKS Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 januari 2025
  • Ansök senast: 4 mars 2025

Besöksadress

Stationsplan 1 641 80 Katrineholm
None

Postadress

Stationsplan 1
0483, 16867

Liknande jobb


Försäljningsassistent

23 augusti 2010

Marknadsadministratör till Kundservice

22 mars 2010

URVAL Säljcoach

23 mars 2010