Business Customer Service söker vikarierande kundservicemedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA.

Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång. Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna

Customer Operation Business

Channels & Operations ansvarar för att sälja, leverera och supportera telekomtjänster till företagsmarknaden och privatkunder. Customer Operation Business, inom Customer Operation, hanterar kundförvaltningen av våra företagskunder och drivs helt i egen regi. Kundförvaltning innebär att vi ansvarar för att ge kunder administrativt stöd och support efter att tjänsten har levererats.

Det här är jobbet.. Customer Operation Business / Fastnätsgrupp

Vi har tidigare i år startat upp ett nytt fastnätsteam för Tele2s största avtalskunder. Detta team hanterar alla administrativa fastnätsfrågor från våra avtalskunder och arbetar i ett tätt samarbete med övriga grupper inom Customer Operation Business.

Er kontaktyta är kundens kontaktpersoner, där du arbetar i ett tätt samarbete med kunden och övriga organisationen inom Tele2. Arbetet är komplext och bedrivs i många olika stödsystem varför helhetssyn, detaljkunskap och ansvarskänsla är viktiga egenskaper.

Gruppen jobbar med att besvara mail/eskalerade ärenden samt hantera inkommande samtal där kunden valt fastnätsfrågor.

I jobbet ingår även att lyfta och identifiera förbättringar och processförändringar, gruppen kommer att arbeta aktivt med ständiga förbättringar och effektiviseringar tillsammans med Tele2s kvalitetsorganisation.

Tjänsten är en vikarietjänst som sträcker sig tom 2018-05-31, möjlighet till förlängning eller fast anställning finns vid uppvisande av bra resultat.

Arbetet bedrivs under kontorstid, måndag till fredag och du schemaläggs för att kunna hantera driften.

Det här är vad du har…

- Erfarenhet av Tele2s operatörstjänster
- Gymnasie- eller högskoleutbildning
- Flytande engelska och svenska i såväl tal som skrift

Meriterande är om du har…

- Arbetat med kundservice på Tele2s företagskundservice
- Erfarenhet från fasta telefoni och operatörstjänster
- Tele2 mobil Basic Training

Det viktigaste är inte tidigare erfarenheter, utan det viktigaste är att du förstår och lever efter Tele2s värderingar – Open, Cost Conscious, flexible, Challenge, Quality, Action.

För att lyckas i rollen behöver du ha en hög social kompetens, vara driven och gilla många kontaktytor. Vidare måste du ta eget ansvar, kunna fatta beslut och kunna skapa resultat i ett högt tempo. Vi arbetar mycket med feedback, det gör vi för att ständigt utveckla oss själva och andra vi arbetar med, du ska ha lätt att både kunna ge och kunna ta emot konstruktiv feedback.

Du behöver vara energisk, driven och älska utmaningar i en föränderlig miljö. Ta initiativ, vara kreativ och nytänkande, men framför allt vara kundfokuserad och lösningsorienterad.

Det här är vad Tele2 kan ge dig…

… en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.

… stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.

… Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.

Tjänsten är en vikarietjänst som sträcker sig tom 2018-05-31, sista ansökningsdag är 2016-08-26, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Tjänsten är placerad i Karlskoga,

Välkommen med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tele2 Sweden,
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månadslön
  • 100 % visstidsanställning
  • Publicerat: 8 augusti 2016

Besöksadress

Borgarfjordsgatan 16
None

Postadress

Borgarfjordsgatan 16
Kista, 16440

Liknande jobb


30 april 2024

Kundsupport till kund i Karlskrona

Kundsupport till kund i Karlskrona

30 april 2024