Business Service Manager till NetOnNet i Borås

Arbetsbeskrivning

Direkt från lagerhyllan är vårt sätt att göra saker. Det är ingen slump. Vi vill göra den senaste tekniken tillgänglig för alla och vi gör det på ett kunnigt, enkelt, ärligt och nytänkande sätt!


Precis samma värderingar använder vi när vi utvecklar NetOnNet framåt för att bli kundernas bästa teknikkompis. Bolaget grundades 1999 med en enkel affärsidé: att sälja hemelektronik till lägre priser än i vanliga butiker. Vi fanns bara på Internet och sålde våra produkter direkt från lagerhyllan, utan onödigt krångel. 2001 kompletterades nätförsäljningen med Lagershopar där du handlar till samma låga priser som på nätet. Bolaget består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är hemelektronik. Våra medarbetare är grunden för vår framgång. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en kompetent Business Service Manager till huvudkontoret i Borås!

Om tjänsten som Business Service Manager hos NetOnNet
Nu söker NetOnNet en driven person som med framgångsrik erfarenhet av konceptualisering och paketering av finansiella tjänster som ska skapa och utveckla ett lojalitetsprogram som går att applicera och implementera för alla bolag inom koncernen NetOnNet Group AB. 

Rollen är relativt ny inom koncernen vilket innebär att du kommer ha det övergripande ansvaret för hur lojalitetsprogrammet ska utformas och styras för att stödja verksamheten, kunderna och kvaliteten samtidigt som kostnaderna för detta ska sänkas jämfört med hur det ser ut idag.

Utifrån omvärldsanalys och nulägesrapport ska du skapa en tydlig plan och vision för implementeringen av lojalitetsprogrammets samlade struktur med hänsyn till såväl försäljning och marknad som lönsamhet. Du blir en del av ett professionellt team och arbetar med såväl personal-  som budgetansvar med ambitionen att bygga Sveriges bästa lojalitetsprogram.

Vi söker dig som... 
... som har framgångsrik erfarenhet av koordinering, paketering och implementering av servicetjänster inom exempelvis bank- och/eller försäkringssektorn. Detta gör att du vet hur NetOnNet ska arbeta för att säkerställa effektiv styrning av enskilda och flertalet servicetjänster, så att tjänsterna levereras på överenskommen tid och plats till överenskommen kvalitet, kostnad och lönsamhet.

Som person är du en analytisk och metodisk kommunikatör med goda ledaregenskaper. Samtidigt är du en tävlingsmänniska som är kreativ och drivs av att alltid utveckla affärer till det bättre.

Du har erfarenheten och kompetensen som krävs för att leda utformning och koordinering av tjänster kring finansiella verktyg och vet hur man bygger och driver finansiella lösningar som lockar den önskade målgruppen.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos NetOnNet AB.

Vad NetOnNet erbjuder dig
Som ett av Sveriges ledande hemelektronikföretag kan NetOnNet erbjuda en härlig och fartfylld arbetsmiljö med otaliga karriärmöjligheter. Det motiverande och snyggt designade huvudkontoret ligger i Borås. Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Läs mer om NetOnNet här!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Borås 
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön 
KONTAKT: Talent Manager Jennifer Eriksson, jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-12-15

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 15 november 2016

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Interim e-handelschef sökes till kommun i Stockholm

Interim e-handelschef sökes till kommun i Stockholm

5 april 2024

Affärsområdeschef inom Belysning

Affärsområdeschef inom Belysning

26 mars 2024