Butiks- och receptionsansvarig

Butiks- och receptionsansvarig

Arbetsbeskrivning

Jobba som butiks- och receptionsansvarig på ett av Blekinges största besöksmål!
Vill du utvecklas och utmanas samtidigt som du har det roligt? Är du serviceinriktad och har sinne för detaljer, är noggrann och gillar struktur? Vill du jobba på en unik, dynamisk och spännande arbetsplats?
Just nu söker vi en butiks- och receptionsansvarig på 100 % vikariat då vår nuvarande kommer gå på föräldraledighet.
Om Kreativum
Kreativum är ett science center för nyfikna i alla åldrar, ett fantastiskt hus fyllt av upptäckarglädje och aha-upplevelser. Här ryms en mängd olika aktiviteter och är ett perfekt utflyktsmål för hela familjen, året om. Förutom att vara ett spännande och lärorikt besöksmål mot besökare, vill företag och organisationer också upptäcka en klurig och unik konferens- och mötesplats i Blekinge. På Kreativum anordnar vi konferenser, möten, kick-offer och andra tillställningar för en trevlig dag eller kväll med gänget. Vi skapar upplevelser som våra besökare kommer att minnas länge.
Om tjänsten
Som butiks- och receptionsansvarig har du det övergripande ansvaret för vår reception samt butik. Det innebär bland annat administrativa uppgifter och budget- och inköpsansvar, vilket inkluderar kassaredovisning, statistik, ekonomisk rapportering, butiksexponering, lagerhantering och inventering.
I din roll som butiks- och receptionsansvarig är du vårt ansikte utåt och ser till att skapa en så bra upplevelse som möjligt för våra besökare. I tjänsten ingår det att vara konferensvärd, där du förbereder, är värd och återställer efter konferenser.
Du kommer ingå i ett team som ansvarar för rekrytering, schemaläggning och sjukanmälan för timanställda.
Vem är du?
Som person ser vi att du är stabil, positiv, lösningsfokuserad och strukturerad. Du har lätt att ta egna initiativ och är bra på att arbeta i grupp såväl som självständigt.
Du sätter alltid besökaren i främsta rummet och tycker om att göra det lilla extra i det personliga mötet för att leverera riktigt god service. Du har förmågan att leda andra och tycker om att skapa relationer, såväl med besökare som med samarbetspartners och leverantörer.
Du har en god datorvana och kan lätt hantera digitala plattformar. Du talar och förstår svenska och engelska mycket väl. Det är meriterande med ytterligare språk.
Meriterande
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning. Du får gärna ha eftergymnasial utbildning inom lämpligt område t.ex. administration, handel och service, ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Om anställningen
Vikariat. Tidsbegränsad anställning, tjänsten kan tillsättas snarast (dock senast 2022-03-25) – 2023-08-31. Tjänsten är heltid men kan anpassas till deltid.
Månadslön enligt avtal. Har kollektivavtal.
Ansökan
Sista ansökningsdag är 2022-02-10.
Mejla din ansökan med CV och personligt brev till jobb@kreativum.se, ange referens Butiks- och receptionsansvarig i rubriken.
Urval och intervjuer görs löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
I samband med rekryteringen undanbedes bestämt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.
Om du inte har skickat in en komplett ansökan, med personligt brev och CV, kommer vi inte att behandla din ansökan. Vi kommer heller inte behandla din ansökan om du skickat in en intresseanmälan via till exempel Indeed eller Ledigajobb.se.
Kontaktinformation
Vid frågor om tjänsten kontakta Gefran Erhayem på gefran.erhayem@kreativum.se eller 0454 – 56 39 55.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kreativum i Blekinge AB KARLSHAMN
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 10 februari 2022

Postadress

STRÖMMAVÄGEN 28
KARLSHAMN, 37432

Liknande jobb


Butikschef Individ Prestige Nordby

Butikschef Individ Prestige Nordby

27 maj 2024

Byggmax Kiruna söker Platschef

25 april 2024

8 maj 2024

Butikschef Tranås

8 maj 2024