Butiksansvarig på Repaircare i Växjö

Butiksansvarig på Repaircare i Växjö

Arbetsbeskrivning

Repaircare öppnade sin första butik år 2012 och har sedan dess reparerat tusentals enheter. Vi lagar din smartphone eller tablet med hög kvalité, förstklassiga reservdelar och god service. Reparationer av mobiltelefoner och surfplattor är vår specialitet, men vi säljer även tillbehör såsom hörlurar, skal och skärmskydd. Idag finns vi i Halmstad, Lund, Växjö och på Södermalm där vi totalt arbetar tio personer. Läs mer på www.repaircare.se.


Vill du jobba på ett växande företag inom en bransch som är på ständig frammarsch? Vi söker nu en avgörande nyckelperson till vår verksamhet i Växjö. Du välkomnas till ett innovativt, ungt och schysst gäng vars gemensamma fokus ligger på god kvalité, hög service och hög teknisk kompetens. 


Din Profil:
Utbildningskrav

Avslutad gymnasieutbildning
Vi utbildar dig i reparation och service av smartphones & tablets, det gör inget om du inte har någon tidigare erfarenhet av detta.
Erfarenhetskrav

Arbete inom serviceyrke, arbetsledare och/eller sälj
Färdigheter & förmågor

Driven, noggrann, strukturerad, problemlösare och har hög social kompetens
Utvecklingspotential

Villig att utveckla både sig själv i sin egen roll och butiken som helhet


Dina arbetsuppgifter
Som butikschef blir dina huvudsakliga uppgifter att ansvara för den dagliga driften i butiken, förvärva nya kunder och administration. Du ska på ett engagerat och lyhört sätt ta emot våra kunder i butiken och tillgodose deras behov samt åtgärda deras problem. Dessutom ska du uppsöka nya potentiella kunder i området kring butiken. Det kommer att vara du samt en deltidare i butiken vid start.
Du ansvarar för:
Reparationer och lagning av smartphones ocht tablets 
Beställning och lagerföring av reservdelar
Fakturering & attestering i vårt ekonomisystem, administration
Uppsöka nya kunder och presentera våra tjänster
Arbetsledaransvar och schemaläggning för dig & din kollega i Växjö



Kommunikation och samarbete förekommer regelbundet mellan med dig och dina kollegor i de övriga butikerna.


Din profil
För att vara aktuell för tjänsten har du avslutad gymnasieutbildning. Dessutom har du erfarenhet från en liknande tjänst innefattande utomordentlig kundservice. Vi ser också att du pratar flytande svenska och engelska. Framförallt söker vi en riktig talang på det personliga planet. Rätt person har en stark känsla för service med förmåga att göra rätt prioriteringar. Den profil vi söker räds inte nya utmaningar, är flink i fingrarna och har ett genuint intresse för teknik.
 
Din ansökan
Sista ansökningsdatum är 8e Mars, intervjuer sker löpande. Så vänta inte med att söka! Läs mer på repaircare.se. Tillträde sker enligt Ö.k men snarast möjligt.


För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johan Jörnbo på johan@repaircare.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Repaircare AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 8 mars 2020

Postadress

Östgötagatan 29B
Stockholm, 11625

Liknande jobb


13 maj 2024