Butiksmedarbetare med Personal/administrativt an

Arbetsbeskrivning

Vi söker en butiksmedarbetare till varuhuset på Berga i Helsingborg.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att sköta personalfrågor, lönerapportering och schemaläggning.Du ansvarar även för löpande administrativa uppgifter såsom, fakturering, registervård, månadsavstämningar mm.I dina arbetsuppgifter ingår även försäljning och varupåfyllning.Som Personal/administrativt ansvarig sitter med i varuhusets ledningsgrupp.Vi söker dig med god förmåga att organisera ditt arbete.Du är servicemedveten och skall ha empati.Du skall ha arbetat med lönerapportering och ha god datorvana.Arbetstiderna är varierande och kommer även att innebära helgarbete.Intresserad?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Biltema Helsingborg AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 januari 2007
  • Ansök senast: 31 januari 2007

Liknande jobb

2 mars 2010

Habiliteringspersonal - sommarvikariat

15 februari 2010

Enhetschef

12 februari 2010

Enhetschef med personalansvar

9 februari 2010