Butiksmedarbetare Projekt- & Servicecenter

Butiksmedarbetare Projekt- & Servicecenter

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker bör ha några års erfarenhet av kundtjänst eller annan serviceerfarenhet. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. Det är även krav att du har B-körkort samt truckkort (A1-A4 & B1-B4), där vi lägger störst vikt vid att du har behörighet att köra A-truckar.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid, 38,25 tim/vecka. Schemalagd arbetstid morgon, kväll samt varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Tjänstepension och rabatterade gymkort.
Tillträde: Omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HORNBACH Byggmarknad AB (776) Kristianstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 juli 2020
  • Ansök senast: 30 augusti 2020

Postadress

Fundationsvägen 7A
Kristianstad, 29128

Liknande jobb


15 maj 2024