Butiksmedarbetare Servicecenter Helg

Butiksmedarbetare Servicecenter Helg

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker bör ha några års erfarenhet av kundtjänst eller annan serviceerfarenhet. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. Truckkort är meriterande. För denna tjänst tillämpar vi bakgrundskontroll.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare, Deltid 5 tim/vecka (10 tim varannan helg).
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Tjänstepension, rabatterade gymkort.
Tillträde: Enligt överenskommelse dock senast 1/2 2021

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hornbach Byggmarknad AB (777) Trollhättan
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2020
  • Ansök senast: 10 januari 2021

Postadress

Lalyckevägen
Trollhättan, 46170

Liknande jobb


Butikssäljare Heltid/ Deltid

Butikssäljare Heltid/ Deltid

11 maj 2024