OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sikab säljer yrkes- och profilkläder till företagskunder. Detta sker genom försäljning till kund i butik. Öppettider: måndag till fredag 07.00-18.00 och lördag 10-14.
Vi expanderar och kommer att behöva förstärka vår personalstyrka med ett antal tjänster. Vi ser gärna att du har minst ett års erfarenhet från detaljhandeln. Din huvuduppgift är att hjälpa och inspirera våra kunder till nöjda inköp. Du har ett ansvar för att kunden blir väl bemött. Som säljare är du också ansvarig för att hålla ordning och reda i butik.
Arbetsuppgifter:
- aktivt arbeta med försäljning
- ta order och lägga in dem i systemet
- hålla ordning och reda i butik
- vara lyhörd för kundens behov
- ge god kundvård inför, under och efter genomfört köp
- arbeta utefter Sikabs och kundens anvisningar och föreskrifter
- arbeta mot de mål som är satta för verksamheten
- själv hålla sig uppdaterad med nyheter och regler inom branschen samt verksamheten
Kvalifikationer:
Vi arbetar tillsammans för att nå våra mål, både kort- och långsiktiga. Vi vill ge våra kunder den bästa servicen. Därför söker vi dig som är driven, social, ärlig och lyssnar på kunden och kundens behov. Du ska vara lojal och hjälpsam. Det förekommer tunga lyft.
Du har:
- Minst ett års erfarenheter från detaljhandeln
- Erfarenhet av att arbeta med företagsförsäljning är meriterande - Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Pyramid är meriterande - Efterson du kommer att ha daglig kundkontakt krävs goda kunskaper i svenska språket såväl tal som skrift
Du är:
- Serviceminded
- Uthållig och målfokuserad - Punktlig
- Positiv och driven
- Ärlig och lojal