OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ComCenter AB är en av Stockholms äldsta mobiltelefon butiker. Vi har heltäckande kommunikationslösningar som inkluderar telefonväxlar och IP telefoni. Vi arbetar mest med intrikning B2B. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning inom detaljhandel, inom telekom är ett plus men inget krav. Det viktigaste är att du gillar att sälja och är duktig på att skapa goda relationer med kunder. Bearbetning av nya och befintliga kunder. Som person är du öppen och positiv, van att ta egna initiativ inom givna ramar. Du är en person som fullföljer det du påbörjar. Då du är företagets ansikte utåt är det viktigt att du är representativ och har höga krav på din servicekänsla och stil. Du kommer periodvis att arbeta under högt tempo där noggrannhet och stresstålighet är av stor vikt. Tjänsten är en heltid och tillsvidare anställning efter provanställning. Vi kommer fortlöpande att ha intervjuer.