Byggmax IT söker Supporttekniker till Stockholm!

Arbetsbeskrivning

QWORK Sweden AB

Kundföretaget
Byggmax är ett framgångsrikt, prestigelöst och öppet företag som erbjuder mycket frihet under ansvar till sina medarbetare. Vi tror på korta beslutsvägar och att de som är duktiga ska ges möjlighet att ta ett allt större ansvar. Du kommer in i en miljö där du med rätt inställning och förmåga att ta till dig nya arbetsuppgifter snabbt har goda möjligheter att växa inom bolaget.

Du involveras i spännande projekt och får chansen att utveckla både en bredd och ett djup, vilket medför en varierande arbetsdag. Saknar du erfarenhet eller kunskaper inom något av de områden du behöver så ges du möjlighet att vidareutvecklas inom dessa. För oss är din inställning och framåtanda viktigare än hur många års erfarenhet du har!

Arbetsbeskrivning
Du kommer vara en del av vår supportorganisation och bistå medteknisk support till all personal. Några exempel på detta kan vara problem med PC, handdatorer i butik, installationer på huvudkontoret, internetuppkopplingen m.m. Det kan både vara problem med hårdvara och mjukvara. Du arbetar dagligen med ärenden via vårt egna ärendehanteringssystem. Du kan även behöva hjälpa till med tex etableringar av nya butikers IT-miljöer, konfigurationer, installationer och testning. Tjänsten är ett vikariat med start i juni - mitten på mars 2015.

Tillträde: Juni
Omfattning: Heltid måndag-fredag
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Solna

Din profil
Tjänsten ställer krav på ett organiserat arbetssätt för att få saker gjort effektivt. Du frågar när du inte kan, men försöker alltid lösa problem själv först. Att vara självgående från start är därför nödvändigt. Vi tror att du har jobbat 2-3 år med teknisk support tidigare och/eller har en utbildning från högskola eller motsvarande.

Vi arbetar i ett högt tempo med många användare som behöver hjälp, vill förändras och förbättras, så du måste kunna hantera både högt tempo och stress med rätt attityd - alltid ett proffsigt bemötande mot alla i alla lägen!

På ett bra sätt kan du kommunicera med många olika slags människor och skapa nya kontaktytor för att förenkla ditt och IT-supportens arbete på längre sikt. Det innebär att flera personliga egenskaper så som Respekt, Mod, Tillit, Omtänksamhet och Glädje, är naturliga för dig och en del av den du alltid är som människa.

Vi har butiker i 3 länder - Sverige, Norge och Finland - därför är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i båda tal och skrift i både svenska och engelska. Kan du bra norska eller finska är det plus i kanten men inget krav.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Qwork, eventuella frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig konsultchef, Carin Carlsson, via mejl carin.carlsson@qwork.se. OBS! Ansökningar tas ej emot via mejl.


Vårt företag
Qwork är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och vi arbetar rikstäckande från våra kontor i Stockholm, Göteborg och Umeå. Vår målsättning är att ha marknadens mest nöjda kunder och medarbetare. Målet når vi genom att arbeta med kvalitet i alla led.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carin Carlsson

Carin Carlsson
08-21 55 60 (växel)
Josefin Kernell

Johanna Hellman
08-21 55 60
Frida Nilsson
090124899
Sara Tidebro
090-12 29 20
Sara Tidebro
090 12 29 20
Josefin Kernell

Sara Tidebro
090 12 29 20
Frida Nilsson
090-124899

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QWORK Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 9 april 2014

Besöksadress

Isafjordsgatan 30A, Kista
None

Postadress

BARNHUSGATAN 20
STOCKHOLM, 11123

Liknande jobb


29 april 2024

Vi söker en IT-Tekniker

Vi söker en IT-Tekniker

1 mars 2024

Junior It-tekniker till Thermo-Calc Software AB

Junior It-tekniker till Thermo-Calc Software AB

26 april 2024

Orthex söker IT-tekniker

Orthex söker IT-tekniker

26 april 2024