OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bokningsservice i Sverige AB är en väletablerad kommunikationsbyrå. Vi bokar uteslutande möten åt finansiella rådgivare. Vår kundkrets består utav banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Exempel på kunder vi arbetar aktivt med idag är Länsförsäkringar och Anslut Ekonomi & Försäkring. Vi är idag 6 heltidsanställda och lite drygt 30 deltidsanställda. Vi sitter i fräscha lokaler centralt i Stockholm (Olofsgatan 18). På uppdrag utav en av våra våra uppdragsgivare söker vi nu aktivt efter en CallCenter Chef. Arbetsuppgiften består i att leda och utveckla en verksamhet med över ett 30-tal anställda. I ditt dagliga arbete kommer du att sköta utvecklingsamtal med anställda, rekrytering, utbildning och löpande coachning. Du rappoprterar direkt till Försäljningschefen och möjlighet att ingå i ledningsgruppen framöver finns. Du kommer även sköta våra tekniska användningsverktyg och vara den som ansvarar för alla kunduppgifter inom bolaget. Vår uppdragsgivare är en börsnoterad, oberoende finansiell rådgivare och ett starkt växande varumärke. Arbetstakten är extremt hög och kraven på resultat därefter. Den vi söker ska ha gedigen erfarenhet utav telemarketing/telefonförsäljning. Vi ser helst att du jobbat aktivt med besöksbokning inom finans alternativt varit rådgivare själv. Du ska också ha en eftergymnasial utbildning inom försäljning/marknadsföring.