CallCenter Chef

Arbetsbeskrivning

Bokningsservice i Sverige AB är en väletablerad kommunikationsbyrå. Vi bokar uteslutande möten åt finansiella rådgivare. Vår kundkrets består utav banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Exempel på kunder vi arbetar aktivt med idag är Rittemar & Andersson, Länsförsäkringar och Anslut Ekonomi & Försäkring. Vi är idag 8 heltidsanställda och lite drygt 30 deltidsanställda och har kontor i Stockholm och i Linköping. Vår nuvarande CallCenter Chef och ägare utav bolaget kommer att engagera sig i andra affärsverksamheter och därför söker vi nu efter en ny CallCenter Chef med operativt ansvar för hela Bokningsservice bokningsverksamhet. Den vi söker ska vara övergripande ansvarig för hela bokningsverksamheten, från ax till limpa. Det innbär kundansvar, rekrytering, utbildning, bemanning, lokal frågor (vi kommer under 2009 expandera till yttterligare orter), ansvar för bokningssystem, coachning utav teamleaders, budgetarbete och återrapportering till VD/ägare. Den vi söker ska ha följande kompetens: - Eftergymnasial utbildning företrädesvis inom ekonomi - Goda ledaregenskaper och erfarenhet utav att leda försäljning och/eller callcenter verksamhet. - Erfarenhet från finansbranschen företrädesvis inom besöksbokning och/eller finansiell rådgivning. Detta är inget krav men det är självklart en merit. Utöver ovanstående måste den sökande ha jobbat som besöksbokare och/eller telefonförsäljare i minst 2 år för att vara aktuell för den här tjänsten. Före den sökande skickar in ansökan måste den sökande läsa på mer om oss och vår verksamhet på www.bokningsservice.se. Den sökande kommer att testas på den här informationen vid en första telefonintervju. Tjänsten kommer att tillsättas under första kvartalet 2009. Vi tar enbart emot ansökningar via mail.

Sammanfattning

Liknande jobb


22 augusti 2010

30 mars 2020

12 februari 2010

Bolagschef till Hogia Redovisning och Revision

11 mars 2010