Callcenterchef till stor utmaning

Arbetsbeskrivning

Operativ callcenterchef - för uppdragsgivares räkning Om Jobzone Jobzone jobbar närmare våra kunder och medarbetare med personaluthyrning och rekrytering.Genom partnerskap uppnås ett stort engagemang hos våra anställda.Vi ska vara branschens bästa arbetsgivare. Arbetsbeskrivning Kundcentrat ger teknisk support till en av marknadens ledande konsumentprodukter på svenska, danska, norska och finska språket. Du som operativ kundcenterchef kommer du att ansvara för den dagliga driften av verksamheten på kundcentrat.Rapporteringen kommer ske direkt till VD-n.Din tjänst kommer att innefatta allt från personal till uppföljning, statistik och teknikutveckling.Till din hjälp har du teamcoacher och assistenter. Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat som ansvarig på ett Call/kundcenter och känner väl till den operativa och strategiska styrningen. Arbetet kräver goda kunskaper i engelska och tyska.Varmt Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone Malmö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 17 januari 2008
  • Ansök senast: 16 februari 2008

Liknande jobb


22 augusti 2010

30 mars 2020

12 februari 2010

Bolagschef till Hogia Redovisning och Revision

11 mars 2010