Can Communication söker supportteknik

Arbetsbeskrivning

Can Communication IT-support söker supporttekniker!

Välkommen att söka tjänsten vid vår rekryteringsträff!
NÄR: Tisdagen den 29:e januari kl 13.30-15.00 (drop-in)
VAR: Arbetsförmedlingen Expo, Sveavägen 24-26, Stockholm (T-bana: Hötorget).

Tag med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.

CanCom IT-Support arbetar med kompetensförstärkning till IT-avdelningar och som underleverantör av IT-konsulter till våra samarbetspartners. Vår främsta kompetens är att finna rätt person för varje uppdrag. För att lyckas med detta präglas vi av ett konsekvent utifrån och in perspektiv på hela vår verksamhet. Vi måste först förstå vår kunds vardag och vilken roll vår personal skall ha för att sedan kunna presentera en passande profil. Vår styrka är att vi hela tiden ser på oss själva med våra kunders kritiska ögon. Detta gör att vi hela tiden tvingar oss själva att stå på tå och utveckla såväl våra konsulters kompetenser som våra rutiner och vårt förhållningssätt till våra uppdragsgivare. Detta kritiska synsätt har lett fram till ett företag som har kompetens, engagemang och flexibilitet som sina ledord. Något som naturligtvis gagnar oss själva men framför allt våra uppdragsgivare. CanCom IT-Support AB ingår i DC-gruppen tillsammans med Data Communication & Software och Kabeldragarna. Just nu söker vi duktiga konsulter till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm. Hör du till dem som gillar omväxling, att ge service, nya utmaningar, miljöombyte och att träffa nya människor? Då skall du söka anställning som IT-konsult hos oss.

Vi söker just nu Supportpersonal till våra kunder.
- Kompetens inom telefonsupport
- Dokumenterad kunskap och erfarenhet inom Windows XP och MS Office.
- Ärendehantering/Ärendehanteringssytem gärna ARS Remedy
Vi ser gärna att du har minst tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Ett krav är att du talar svenska obehindrat samt behärskar engelska flytande i tal och skrift.

Specifik kompetens
* Har arbetat i en IT Helpdesk i minst 3 år
* Har utbildning inom IT området
* Har ett brinnande intresse för IT Personliga Egenskaper
* Du som söker är glad och positiv
* Du är noggrann
* Du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften
* Du är intresserad av att ge användare hjälp och har en väl utvecklad servicekänsla

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Can Communication AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 21 januari 2008
  • Ansök senast: 29 januari 2008

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010