Carl Lamm söker chef för Kundservice/Helpdesk

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter Att leda och fördela arbetet för kundservice, helpdesk, reception och orderavdelning.Arbetet kräver ett stort engagemang att utveckla processer och kundnytta för kundservice och helpdeskfunktionen.Kvalifikationer Arbetet kräver att du har dokumenterad erfarenhet av ledarskap, teknisk kompetens, erfarenhet av arbete inom kundservice/helpdesk.Du har minst gymnasieutbildning, goda IT-kunskaper och gärna ITIL kunskaper.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carl Lamm AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 november 2007
  • Ansök senast: 30 november 2007

Liknande jobb


Undersköterska; Aleris; Solna

30 oktober 2006

Receptionist / Allt-i-allo

5 januari 2006

Kallskänka

5 januari 2006

Arbetsledare

7 januari 2006