CDON.COM söker Eftermarknadsadministratör

Arbetsbeskrivning

CDON.com är Nordens största varuhus på internet. Med ett brett produktsortiment bestående av bland annat hemelektronik, spel, sport & fritid, kläder & skor, böcker och leksaker samt cirka 100 miljoner besök per år har CDON.com blivit ett av de mest kända varumärkena inom internethandel. CDON.com är en del av e-handelskoncernen CDON Group tillsammans med de välkända varumärkena Lekmer.com, Nelly.com, NLYman.com, Members.com, Gymgrossisten.com, Bodystore.com, Milebreaker.com och Tretti.com. Tillsammans betjänar butikerna fler än 2,5 miljoner kunder årligen och under 2013 genererade gruppen 4,5 miljarder i intäkter.

Vi som arbetar inom CDON Group har en stark passion och engagemang för det vi gör och fokuserar alltid på resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo och strävar efter att både utveckla dig själv och ditt arbete.

 Nu söker vi en eftermarknadsadministratör till vår logistikavdelning

Arbetsuppgifter:

Som eftermarknadsadministratör kommer du till största del arbeta med att besvara inkommande returärenden från våra lager och vår kundserviceavdelning. I våra ärendehanteringssystem kommer du förse våra lager med all information som behövs för att kunna hantera icke kompletta returer. Du kommer även styra inkommande serviceärenden till de verkstäder som vi samarbetar med. Du kommer också att administrera hanteringen av fyndvaror. Det innebär att se till att fyndvaror blir inlagda i systemen så de kan bli säljbara på sajten.

Vem är du?

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning, ett intresse för hemelektronik och vi ser gärna att du har erfarenhet från att ha arbetat i hemelektronikbranschen. Har du även tidigare erfarenhet från arbete med eftermarknad eller kundservice så är detta meriterande, men inget krav för tjänsten.

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper och vi ser gärna att du:

-       Är strukturerad, effektiv och noggrann med god prioriteringsförmåga

-       Är stresstålig och trivs med ett högt arbetstempo

-       Är flexibel, serviceinriktad och har god social kompetens

Övriga krav:

-       Goda kunskaper i engelska

-       Kunna läsa och förstå text på danska och norska

-       Grundläggande kunskaper i Office-paketet

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Malmö.

 Intresserad?

Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag, via ansökningsknappen nedan. Skicka gärna din ansökan snarast möjligt, vi intervjuar löpande.  För frågor om tjänsten vänligen kontakta Lars Lundgren, Logistic Manager på telefon 0700807542. Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Rundqvist, CTO

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CDON.com
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 1 september 2014

Besöksadress

Bergsgatan 20, Malmö
None

Postadress

Bergsgatan 20
Malmö, 20123

Liknande jobb


26 mars 2024

12 mars 2024

1 mars 2024