Centervärdsansvarig PDL Center Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du se till att vår service, kvalitet och kundnöjdhet är den bästa i branschen?

Vi söker nu en Centervärdsansvarig till vårt PDL Center Göteborg. I din roll kommer du hjälpa oss att ta vår service till nya höjder och vara en central del i hela vårt kundbemötande, från banan till shopen och cafét vilka du ansvarar för att fortsätta utveckla. Vidare hjälper du oss att fortsätta hålla den toppstandard vi strävar efter på våra center och du är engagerad i att få våra besökare att känna sig välkomna.

Om Rollen:

Du kommer att vara ansvarig för att våra banor, café samt shop håller den höga kvalitet vi hela tiden strävar efter. Detta innebär allt ifrån att arbeta med utveckling, koordinering, schemaläggning och utbildning av andra kollegor till att ansvara för inköp och lager samt hantera abonnemangskunder och en del av faktureringen. Vidare kommer du vara delaktig i att administrera seriespel, aktiviteter och träningar i hallen samt i att få dessa att konstant utvecklas och förbättras. Du kommer även att stötta tränare i deras arbete och du kan även komma att få hålla i träningar själv. Vidare ingår även ett ansvar för hallens sociala mediekanaler för att hallens aktiviteter och erbjudanden ska synas externt. Vi strävar hela tiden efter att vår service ska vara av högsta kvalitet och därför ser vi du i denna roll har ett personligt bemötande där du också visar på professionalism och engagemang kring padel såväl som verksamheten. I tjänsten ingår också en del andra administrativa uppgifter samt eventuellt arbete på kväll och helg.

Ansvarsområden/arbetsuppgifter:

I rollen som receptionsansvarig är du vår koordinerande stjärna där du bland annat:
- Tar hand om besökare och ser till att de har en bra vistelse
- Säljer och är kunnig i shopen vilken du håller uppdaterad via inventering och inköp
- Arbetar för att hålla lokalerna i toppskick
- Hanterar abonnemangskunder och tillhörande fakturor
- Stöttar och koordinerar dina kollegor i deras arbete kring hallens drift
- Ansvarar för hallens kanaler på sociala medier
- Agerar visst administrativt stöd till Hallchefen

Erfarenheter och kompetenser:

För att ta dig an denna roll tror vi att du framför allt att du har rätt personlighet men även att du:
- Har tidigare erfarenhet av kundhantering
- Arbetat med försäljning och service
- Är flytande i svenska i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av koordinerande arbete

Utöver detta ser vi det som meriterande om du:
- Har ett stort intresse för padel
- Har erfarenhet av administration
- Tidigare arbetat med idrott och/eller föreningsverksamhet

Som person ser vi att du är en glädjespridare som är relationsskapande med ett stort sinne för service. I kombination med detta är du driven och engagerad vilket innebär att du hela tiden ser förbättringar och arbetar för att implementera dessa. Du förstår vikten av ett ”Hej” och att alla ska känna sig välkomna hos oss oavsett vem man är.

Om oss på PDL:
PDL group grundades 2015 och vi är idag ledande inom svensk padel. Med målsättningen att ta sporten till nya höjder, arbetar vi sammansvetsat dagligen för att erbjuda attraktiva helhetslösningar till dig som kund. Som en av världens mest expansiva sporter är padel en fantastisk produkt med stor utvecklingspotential, men också vår passion. Vår kärnverksamhet innebär att distribuera, etablera och driva padelanläggningar över hela Skandinavien, så att ännu fler där ute får möjlighet att utöva denna härliga sport!

Varmt välkommen med din ansökan!

Urval sker löpande och rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PDL Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 10 januari 2022

Liknande jobb


Kassapersonal

26 maj 2024

24 maj 2024

Kassabiträde, Thairestaurang

19 maj 2024