Centre Coordinator till Citycon - Kista Galleria

Centre Coordinator till Citycon - Kista Galleria

Arbetsbeskrivning

Identifierar du dig som en riktig doer? Trivs du bra i ett högt tempo med många bollar i luften samtidigt? Är du en relationsskapare som trivs i en interaktiv miljö ena stunden för att andra stunden grotta ner dig i analys av rapporter? Välkommen att läsa vidare!

I den här rollen jobbar du som en stöttepelare för köpcentrumets team. Det innebär att du ena dagen bemöter hyresgäster i butiker för att kolla att deras vardag rullar på fint, medan andra dagen hjälper du centrumchef med statistikarbete eller marknadsavdelningen med sociala medier. Du jobbar som spindeln i nätet mellan centrumteamet, hyresgäster och besökare. Ingen dag är den andra lik!

Om Citycon
Citycon har en stark position som ägare, förvaltare och utvecklare av blandade centrummiljöer för en urban livsstil med handel, kontor och bostäder. Som ägare till fastigheter i Norden värda totalt 4,4 miljarder Euro står vi för en hållbar fastighetsförvaltning. Våra köpcentrum är centralt placerade i knutpunkter för kollektivtrafik och möter kundernas dagliga behov av livsmedel, hälsovård och tjänster. Av våra nästan 40 centrum finns 6 av dem i Sverige, inklusive Kista Galleria, 10 i Finland, 17 i Norge, två i Estland och två i Danmark. Därtill uthyr och förvaltar vi sju köpcentrum i Norge på uppdrag av andra ägare. Besökarantalet uppgår till cirka 170 miljoner årligen. Du kan läsa mer om oss (https://www.citycon.com/)!









Ett urval av dina arbetsuppgifter

- Onboarda, välkomna och agera kontaktperson till hyresgäster i köpcentrumet.
- Uppdatera skyltar, hemsida, centrumkartor m.m. vid in- och utflytt
- Besvara olika frågor från besökare via mail och sociala mediekanaler
- Analysera KPI:er och sammanställ rapporter för besöksstatistik och försäljning
- Stötta Leasing-managers som arbetar med uthyrning av lokaler
- Stötta marknad vid kampanjer, event och i sociala medier


Vi tror att du tidigare har…

- Jobbat i en serviceorienterad roll där du hanterat många bollar i luften. Exempelvis i roller som office manager, eventmanager, butiksansvarig, eller liknande
- Erfarenhet av att jobba administrativt
- Meriter som kan intyga att du är en lagspelare som ställer upp för dina kollegor
- God förmåga i svenska och engelska, i tal och skrift


Vi tror att du för att lyckas i rollen är en person som…

- Har ett servicesinne ända ut i fingerspetsarna och är van vid att bemöta kunder
- Har skinn på näsan, kan hantera alla bemötanden
- Kan hantera en mångsidig roll som ställer krav på flexibilitet, struktur och högt tempo
- Är prestigelös, du tacklar nya arbetsuppgifter och utmaningar med engagemang
- Har ett öga, och kreativt sinne, för vad som kan förbättra dina kollegors, besökares och hyresgästers dag, i både stort och litet
- Har förmågan att se helhet och arbeta proaktivt


Praktiskt
Start: Så snart som möjligt
Plats: Kista galleria
Omfattning: Heltid, 40 timmar/vecka.
Arbetstider: 8-17

Denna rekrytering utförs av Ivy Talents. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på tom@ivytalents.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2021
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


9 maj 2024

Jobba direkt efter studenten!

Jobba direkt efter studenten!

9 maj 2024