OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som är en erfaren chefsassistent.Du kommer att arbeta på ett internationellt läkemedelsföretag.Arbetsplatsen är i Solna.Uppdraget gäller inledningsvis ett år och beräknas bli längre. Du kommer att arbeta i nära samarbete med företagets Medical chef och avlasta henne i det administrativa arbetet samt planering och coordinering av olika aktiviteter. Exempel på arbetsuppgifter: - Mötesbokningar - PowerPoint presentationer, insamling av material, göra layout - Boka och arrangera konferenser och kongresser - Hotell- och resebokningar - Projektuppföljning, budget samt assistera projektledare - Förberedelser inför möten - Sammanställningar - Avtalshantering Kvalifikationer - Några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter - Erfarenhet från att arbeta i internationell miljö - Svenska och engelska flytande i tal och skrift - Duktig på att arbeta i PowerPoint samt övriga MS-officeprogram.Du kommer även att arbeta i Excel t ex med budgetuppföljning.- Det är en stor fördel om du har arbetat inom läkemedelsbranchen, läkarsekreterare eller inom vårdsektorn tidigare. Personliga egenskaper För att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du gillar att ge service.Du är social och har lätt för att etablera nya kontakter.Du är flexibel och prestigelös. Tjänsten ska tillsättas senast i mitten av juni. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Märk din ansökan: "Chefsassistent int läkemedelsföretag".Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Om Avanzera Bemanning AB Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Inriktningen är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.Se vidare www.avanzera.se