Client Administrator till Intrum

Client Administrator till Intrum

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en engagerad Client Administrator till vårt team Client Support. Vi söker dig som vill vara med att fortsätta utveckla Intrum och leverera ett starkt värde till våra kunder!

Client Support har en betydelsefull funktion inom Intrum. Vi verkar för att upprätthålla nöjda kunder genom att ansvara för all kundregistrering i våra produktionssystem. Det innebär att vi registrerar alla avtal och uppdaterar alla kundregister på uppdrag av våra kunder, produktområden eller vår säljavdelning. Vi administrerar även behörigheter och rättigheter i vår externa kundportal. I rollen som Client Administrator strävar du efter att kunden ska uppleva att det är lätt att vara kund hos oss och därför är det viktigt att du håller en hög servicenivå i alla kontakter, både internt och externt. Vårt arbete är med andra ord ansvarsfullt, utvecklande och mycket varierande!

Det här är en ypperlig möjlighet för dig som vill fortsätta att utvecklas i en miljö där kompetens, teknologi och service går hand i hand i syfte att uppnå goda resultat. Du kommer dessutom att arbeta i ett sammansvetsat team med ett stort engagemang.

Profil
Du har minst gymnasieutbildning men även minst ett par års arbetslivserfarenhet från administrativa arbetsuppgifter, gärna inom branschen. Du har lätt för att lära dig nya datasystem och är också väl bevandrad i Officepaketet. Meriterande är om du har ett stort tekniskt intresse och erfarenhet av SQL.

Personliga egenskaper
För att trivas och lyckas allra bäst i rollen som Client Administrator behöver du vara noggrann, strukturerad och ansvarfull. Du arbetar effektivt med förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter då arbetssituationen periodvis kommer att kräva korta ledtider. Du tycker också om att ge service och har förmågan att kommunicera på ett tydligt och trevligt sätt. Det är också viktigt att du är en pragmatisk lagspelare som är mottaglig för förändringar och ser hur ditt eget arbete bidrar till Intrums framgångar.

Vi erbjuder
Vår business handlar om att hjälpa andra: Vi hjälper företag att ha en smidig fakturaprocess och betalningshantering, som i sin tur bidrar till att vi hjälper företagen att få betalt. I ett senare led hjälper vi människor bli skuldfria.
Vi vet att våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och arbetar aktivt för att erbjuda en riktigt bra arbetsmiljö, ett gott ledarskap och fina anställningsförmåner bl.a. ett generöst friskvårdsbidrag. Våra värderingar är levande i vardagen och vi vet att självledarskap och eget ansvar är nycklar till arbetsglädje och ett hållbart arbetsliv.
Våra ljusa och moderna kontor i Stockholm och Göteborg är aktivitetsbaserade och vi praktiserar ett flexibelt arbetssätt vilket ger möjlighet att delvis arbeta hemifrån.

Om tjänsten
Tjänsten som Client Administrator är heltid med placering i Götebor . Det är en tillsvidareanställning med start i provanställning. Du kommer att ingå i vårt Client Support-team inom Client Delivery. I teamet arbetar 6 stycken engagerade och hjälpsamma kollegor, ansvarig för teamet är Team Manager Pia Johansson
I ditt personliga brev vill vi att du berättar om hur du är som kollega och beskriver några exempel på saker du är stolt över att ha åstadkommit i din karriär hittills. Vi ser även gärna att du beskriver ditt framgångsrecept för att skapa nöjda kunder. Sista ansökningsdag är 14:e november men vi ser gärna att du skickar din ansökan redan nu. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

1) Patrik Fredricson (Team Manager Client Delivery)
Patrik.Fredricson@intrum.com
2) Lena Glaad (Ordförande Unionen Stockholm)
0854610318

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Intrum Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Besöksadress

Hesselmans torg 14, Nacka
None

Postadress

Hesselmans torg 14, Nacka
Stockholm, 10524

Liknande jobb


Inkassohandläggare

Inkassohandläggare

16 april 2024