OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonver är Nordens ledande distributör av hemunderhållningsprodukter. Vi distribuerar hyr- och köpfilm, musik och multimedia. I vårt kedjekoncept inom affärsområde Bonver Marknad ansvarar vi för allt från produktval till marknadsföring mot konsument under varumärket Videotoppen. Det största kundunderlaget finner vi hos Shell, OKQ8, Statoil, Preem, Hydro/Uno-X, Pressbyrån och 7-Eleven i Sverige samt Shell, Narvesen, Statoil, 7-Eleven, Hydro/Texaco och Mix-kedjan i Norge. Inom affärsområde Bonver Logistik är Bonver nordisk logistikpartner åt Buena Vista Home Entertainment, Warner Bros Entertainment, Paramount Home Entertainment och Elkjöp. I Sverige är vi logistikpartner åt SF. Ungefär hälften av all videofilm i Norden distribueras av Bonver. Inom affärsområde Bonver Digital Distribution levererar vi underhållningsprodukter i digital form över bredband, vilket sker under varumärket film2home. Bonver är beläget på Lidingö och har en årsomsättning på drygt 700 Mkr och sysselsätter sammanlagt 320 personer. Vill du jobba på Sveriges mest actionfyllda arbetsplats? Detta är ett spännande tillfälle att bli involverad i en dynamisk och framåtriktad miljö. Bonvers Tredjepartslogistik svarar för hela logistikuppdraget avseende Home Entertainment-produkter åt de stora filmbolagen i Skandinavien. Bland våra uppdragsgivare finns Warner, BuenaVista, Paramount och SF. Arbetet som Client Care Support innebär att du genom daglig kontakt med en av våra uppdragsgivare i Sverige blir den naturliga länken mellan uppdragsgivaren och vår organisation. I arbetsuppgifterna ingår bland annat orderhantering, leveransbevakning, planering, rapportering och debitering. Du kommunicerar med kunden via telefon och mail och även i mötesform med jämna mellanrum. Det är viktigt att du har en egen drivkraft och en naturlig social kompetens. Vidare är du en van administratör som trivs med att jobba i ett stundtals mycket högt tempo. Du behärskar Officepaketet, har även mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vi använder det Microsoftbaserade affärssystemet Axapta i vår verksamhet. För mer information om oss, gå in på www.bonver.com