Client Support Specialist

Client Support Specialist

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning:
Worldline Sweden söker en ny medarbetare till vår avdelning för Client Support. Som kundsupport kommer du att vara kundens första och främsta kontakt med Worldline. Vi arbetar i Atlassians JIRA Service Desk och det är din uppgift är att filtrera de ärenden som kommer in och se till att de blir lösta på ett snabbt och effetivt sätt. Du kommer att jobba nära vår tekniska support och utecklare för ärenden som kräver det.
Vårt kontor jobbar efter SCRUM modellen och supporten deltar i processen som representant för våra kunder och i rollen som stakeholder.
Vad vi letar efter:
Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och har en bakgrund inom e-handel, bank eller administration. Du har mycket goda kunskaper av Worldlines e-handelssystem, OneSource och av att arbeta i Windows-miljö och programmen i Microsoft Office. Erfarenhet av Atlassians produkter är också meriterande.
Vi jobbar med globala företag och engelska är vårt officiella språk inom supporten, det är därför viktigt att du är flytande i engelska både i tal och skrift.
Du behöver vara nyfiken för att gilla att jobba hoss, för du kommer behöva lära dig nya saker och uppmanas tänka kreativt för att lösa problem som kunder kan rapportera. Det ska inte vara jobbigt för dig att anpassa dig till nya situationer ,vi jobbar i en ombytlig miljö med fokus på att ge våra kunder den absolut bästa service möjlig, så du behöver vara strukturerad och kunna kommunicera med olika typer av

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Worldline Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Textilgatan 31
None

Postadress

Box 92105
STOCKHOLM, 12030

Liknande jobb


19 maj 2024