OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Multipartner är ett Contactcenter som utvecklar och tillhandahåller kundanpassade kundservicefunktioner. Genom att använda för ändamålet rätt teknik och välutbildade handläggare erbjuds tjänster som utvecklar företags kundrelationer. Vi arbetar med såväl utgående som ingående telefoni. Multipartner driver fyra Callcenter/Contactcenter i Sverige och ett i Barcelona för den nordiska marknaden. Huvudkontoret ligger i Malmö. Multipartner är ett helägt dotterbolag till ONE Media Holding AB, listad på Aktietorget i Stockholm. Vi är medlemmar i Sveriges CallCenter Förening Som coach på Multipartner har du en nyckelroll och ansvarar för den växande Telesales/kundtjänsten i Barcelona. Du kommer att ansvara för att ditt team (sälj/kundtjänstagenter) levererar enligt högt uppsatta mål avseende kvantitet och kvalitte. Du kommer att ha ansvar för att säljagenterna inom teamet har god kännedom om projektens mål gällande lönsamhet och försäljning. Du skall vara en ledare med förmåga att motivera och entusiasmera din omgivning. Du skall ha en inre drivkraft, en stark resultatfokusering samt en gedigen erfarenhet av försäljning. Du skall inte vara främmande för att själv kunna sätta dig i produktionen och visa mindre erfarna säljagenter hur ett samtal skall gå till. Du kommer att vara delaktig i att utveckla multipartners telesales/kundtjänst-verksamhet tillsammans med övriga nyckelpersoner inom Multipartner. Kravprofil Dokumenterad erfarenhet av försäljning och personalledning. Kunskap att tyda ekonomiska rapporter. Merparten av produktionen är konsumentförsäljning för kända varumärken vilket innebär att största delen av arbetet utförs em/kväll och helg. Erfarenhet från CallCenter och/eller kundserviceverksamhet är ett krav. Vi erbjuder Ett spännande och uvecklande arbete med stort ansvar och självständighet i en dynamisk tillväxtbransch.