Coca Cola European Partners söker en noggrann reservdelskoordinator

Coca Cola European Partners söker en noggrann reservdelskoordinator

Arbetsbeskrivning

Kan du hålla tempot så att Coca-Cola European Partners kan fortsätta växa? Vi söker dig som har ett tekniskt sinne, älskar ordning och reda och har ett systematiskt arbetssätt för att inte lämna något åt slumpen. I rollen arbetar du med försörjning av reservdelar till Coca-Colas produktionsavdelning.
Ansök idag, start är omgånde!

OM TJÄNSTEN
“Join for the brand, stay for the people” så låter det från de anställda på Coca-Cola European Partners i Jordbro. Academic Work söker nu en reservdelskoordinator som kommer att arbeta i reservdelslagret och hantera ett underhållssystem för maskinernas reservdelar. För att komma in i arbetet på bästa sätt och för att lära dig underhållssystemet (SAP PM) kommer du till en början få handledning och upplärning av en kollega. Ambitionen är att du på sikt ska kunna vara självständig i rollen och du kommer då att arbeta i team tillsammans med en annan kollega.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Coca-Cola European Partners. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig fram till sista augusti. För den som gör ett bra jobb finns god möjlighet till förlängning. Som konsult hos Academic Work erbjuds du kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

I produktionen i Jordbro produceras 90 % av alla Coca-Colas varumärken. Nyfiken på Coca-Cola i Jordbro? Tryck på play nedan.



ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du vara ansvarig för försörjning av reservdelar som används för underhåll av produktionsavdelningen. Med hjälp av deras system hittar du reservdelar på lagret eller beställer nya delar för att åtgärda de fel som uppstått.

Du kommer tillexempel att:


* Arbeta i reservdelslagret och koordinera maskinernas reservdelar.
* Ta fram reservdelar i SAP för att sedan hämta ut denna och leverera till underhållstekniker på produktionsavdelningen
* Söka efter reservdelar bland leverantörer och hitta den mest lönsamma
* Hantera fakturor


Tjänsten passar dig som vill arbeta på en modern yrkesanläggning där du kommer få bidra men även lära från en mångkulturell organisation. Här får du chansen att samla på dig värdefulla erfarenheter samtidigt som du får en arbeta med väldigt kompetenta medarbetare.

VI SÖKER DIG SOM
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat


* Har ett tekniskt intresse och gärna har arbetat i en teknisk roll tidigare
* Har god kunskap inom Office-paketen, specifikt word och excel


Det är meriterande om du:


* Tidigare har arbetat i ett underhållssystem, exempelvis SAP
* Tidigare har arbetat som tekniker, i en lagerroll eller med inköp


Som person är du noggrann, systematisk och tycker om att arbeta självgående med tekniska verktyg. Du lägger upp ditt arbete på ett strukturerat sätt och lämnar inget åt slumpen. Du har ett lugn och tycker om den tekniska miljön vilket bidrar till att du driver ditt egna arbete framåt med kvalité. Utöver det ser vi även att du har en god kommunikativ förmåga då du dagligen kommer hjälpa dina kollegor med frågor kring reservdelar till produktionen.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid till sista augusti, med möjlighet till förlängning
* Placering: Jordbro, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Coca-Colas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Coca-Cola European Partners är ett företag som tillverkar, säljer och distribuerar produkter från The Coca-Cola Company och andra utvalda varumärken. Med mer än 26 000 medarbetare från Supply Chain och den kommersiella funktionen till stödfunktioner såsom finans och HR, bidrar alla till det gemensamma målet att alltid ”Vara det bästa dryckesförsäljnings- och kundserviceföretaget”.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2020
  • Ansök senast: 7 mars 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

2 april 2024

7 mars 2024