Cochande Säljstöd

Arbetsbeskrivning

Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.


Vill du ha en roll där uppdraget består i att stödja och hjälpa våra ledare & medarbetare till Kundservice i världsklass? Vill du dessutom vara med och utveckla affärsmannaskap, kunddialogen och öka försäljningen. Då är jobbet som Säljstöd hos oss rätt tjänst för dig!

Vi söker coachande Säljstöd till Customer Service på Företagssidan.

Genom behovs- och individanpassat stöd till ledare och medarbetare i kundfront, ska vi nå en högre lägstanivå där kunden får hjälp med hela sitt behov – både de uppenbara och de dolda. Uppdraget är att stötta ledare i att kvalitetssäkra kunddialogen och på ett coachande sätt visa hur dialogen kan tas till högre höjder. Rollen innebär också att stötta säljdrivande aktiviteter, såsom säljtävlingar samt presentera och analysera diverse säljrelaterade resultat och målsättningar.

Dina arbetsuppgifter

* Lyfta fram goda exempel och sprida dem inom organisationen
* Säkerställa riktigheten i säljresultat och bonusutfall
* Coacha och stötta ledare och medarbetare i kunddialogen
* Tillsammans med Kompetens driva och utveckla kunskapen i kunddialog, affärsmannaskap och coaching
* Analysera säljresultat och komma med förslag på åtgärder och aktiviteter
* Driva säljriktade aktiviteter
* Kvalitetssäkra coachingförmågan hos våra ledare
* Ingå i nätverk och eventuellt i centrala utvecklingsarbeten eller projekt

Vi söker dig som har
Du har minst en 3-års gymnasiekompetens och några års erfarenhet av arbete av försäljning eller arbete i Kundtjänst och Support. Ledarerfarenhet är meriterande.

Vidare vill vi att du har goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska. Du behöver dessutom ha goda kunskaper i Powerpoint och Excel.

Du har förmågan att driva försäljning, är kreativ och lösningsinriktad. Du har dessutom coachande och analytiska kvaliteter samt kan samarbeta. Du tänker lönsamhet, kundnöjdhet och är strukturerad. Du är också duktig på att ”få det att hända” och har en hög social kompetens.

Ansökan
Du skickar in din ansökan genom klicka på ”skicka ansökan”.

Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till Liselotte Olsson Leijon, 070-512 50 05.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Hedin
+46 8-504 533 83, +46 72-206 83 83
Ida Wärmefors-Norrby
+46 705808290
Rebecka Salomonsson
+46 725221722
Jessica Laos
+46 31-3414888
Anna Stålmann
+46 72 553 40 34
Per Sommarin

Marie Salebäck

Liselotte Olsson Leijon

Anna P. Johannsson

Johan Elwing
+46 31-3413325 , +46 70-2808325

Sammanfattning

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


30 juli 2010

Frisör, stylist & Skönhetskonsulenter sökes

25 november 2010

Blivande toppsäljare

19 augusti 2010

Säkerhetskonsult

25 november 2010