Commercial Supply Coordinator

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad och driven med en genuin laganda?  Är du affärsinriktad med ett tekniskt intresse? Då kan denna position vara ditt nästa steg!

Vi söker nu på uppdrag för vår kund en Commercal Supply Coordinator för ett mammavikariat med start omgående fram till och med den 1/9-2015. Positionen är baserad i Lund.

Dina arbetsuppgifter 
Som Commercial Supply Coordinator inom Supply Chain Operations kommer du att ansvara för sourcing av rätt leverantör för gamla och nya reservdelar till Parts Supply Chain . Du kommer samtidigt att kontinuerligt arbeta för att optimera kvalitet, ledtid och kostnad .

Du kommer att ingå i ett litet team dedikerade till att erbjuda mervärde till kunder .

Dina huvudsakliga ansvarsområden är:

• Hitta rätt leverantör för gamla och nya reservdelar

• Driva egna leverantörsmöten med reservdelsleverantörer

• Kontinuerligt förbättra och utveckla vår kunds processer för att leverera optimala lösningar till slutkunder  tillsammans med dina kollegor.

Din bakgrund
Du har 2-5 års arbetslivserfarenhet i kombination med en teknisk bakgrund. Det är ett krav att du tidigare har erfarenhet av att arbeta med SAP/R3, Outlook och Excel . Mycket goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt krävs.

Dina egenskaper
För att lyckas som Commercial Supply Coordinator måste du vara en driven person med en förmåga att skapa mervärde till laget och organisationen . Det är även viktigt att du har en passion för att göra affärer i kombination med ett tekniskt intresse . Du har en administrativ inriktning och gillar att arbeta som ett team . Du gillar att hitta nya lösningar, besitter en hög grad av flexibilitet och alltid göra ditt bästa för kunderna . Dessutom är du strukturerad, välorganiserad och kan hantera flera uppgifter samtidigt .

 

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Nina von Platen på tel 0729-889506
Vi ser fram emot din ansökan dock senast 2015-02-22 - vi arbetar med löpande urval.

Vi ser framemot din ansökan!

Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina von Platen
+46 406980805, +46 406980805
Charlotta Lundblad
+46 040 6980802
Nina Jansson
0729-88 95 05
Annicka Nilsson

Pernilla Nicklasson
+46 (0)729-88 95 07
Nina von Platen
+46 (0)729 88 95 06
Maria Kastensson
+46 (0)729 88 95 04
Charlotta Lundblad
+46 (0)12 226 90 00, +46 (0)72 988 95 03
Pelle Thorsen

Martin Gruber
+46 12-226 9512, +46 729-889512

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Malmö Malmö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • Mammavikariat Heltid
  • Publicerat: 16 mars 2015

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Kalendegatan 26
Malmö, 21135

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023