ComputerCity söker inköpare

Arbetsbeskrivning

ComputerCitys inköpsavdelning genomgår en positiv förändring och söker nu unga drivna medarbetare som vill vara med och förstärka vår nordiska organisation. Som inköpare erbjuds du ett utmanande och utvecklande jobb där du kan få möjlighet att förverkliga dina tankar om hur ett ledande företag ska bli ännu bättre. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära inköp av produkter, förhandling med leverantörer och planering av kampanjer . Vi vänder oss till dig som har 2-5 års erfarenhet av en inköpsorganisation. En ekonomisk utbildning i grunden, gärna med inriktning mot inköp/logistik ses som meriterande. Som person är du drivande, ansvarsmedveten och fokuserad på långsiktiga relationer. Arbetet kräver att du har förmåga att slutföra och följa upp påbörjade projekt, samt att du tycker om att arbeta mot uppsatta deadlines i ett högt tempo. Du har ett stort intresse för våra produkter och håller dig uppdaterad med den nya tekniken. Vi förutsätter att du behärskar engelska i tal och skrift. Tjänsterna är på heltid och med 6 månaders provanställning och tillträde sker hösten 2007. Vill du anta utmaningen på ComputerCitys inköpsavdelning? Skicka din ansökan, innehållande ett personligt brev och en meritförteckning, till adressen nedan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ComputerCity
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 17 september 2007
  • Ansök senast: 30 september 2007

Liknande jobb

15 februari 2010

Praktik - Butiksbiträde

17 augusti 2010

11 februari 2010

Säljare till 3

11 februari 2010