Contact Center Chef till Barcelona

Arbetsbeskrivning

MultiPartner driver tre Contactcenters i Sverige och har ett helägt dotterbolag MultiPartner SL i Barcelona, Spanien (för den den nordiska och Tyska marknaden).Huvudkontoret ligger i Malmö.MultiPartner är ett helägt dotterbolag till ONE Media Holding AB, listat på Aktietorget i Stockholm, www.onemedia.se.MultiPartner ansvarar för affärsområdet ONE Contact inom ONE-koncernen.MultiPartner är ett företag som utvecklar och tillhandahåller kund­anpassade kundservicefunktioner.Genom att använda för ändamålen rätt teknik och välutbildade handläggare erbjuds tjänster som utvecklar företags kundrelationer.Vi arbetar med såväl utgående- som ingående telefoni och till­handahåller en mångsidighet samt kompetensbredd som ständigt utvecklar våra uppdragsgivares affärsrelationer.Vi hanterar uppdrag på alla nordiska språk, engelska och spanska.MultiPartner söker nu en driven ContactCenterchef till Barcelona MultiPartner har framgångsrikt byggt upp en skandinavisk TM-produktion i Barcelona.Vi har under vintern/våren även startat upp en kundtjänstorganisation bestående av ett 20-tal medarbetare.Vi sitter i nyrenoverade lokaler centralt i Barcelona och utökar verksamheten ytterligare.Vi har för närvarande 100 platser och kommer under våren att starta upp dygnet runt verksamhet.Produktionen bedrivs på samtliga nordiska språk samt tyska och engelska.Vi söker nu en kompetent medarbetare som skall ansvara för att leda och vidareutveckla vår enhet i Barcelona. * Du kommer att leda enheten och dess projekt med lönsamhetskrav * Ständiga förbättringar är ett nyckelord * Du kommer att ha ansvar för att övriga ansvarspersoner och agenter/säljare har en god kännedom om projektens mål gällande lönsamhet och försäljning * Du skall vara en ledare med förmåga att motivera och entusiasmera din omgivning * Du skall ha en inre drivkraft, en stark resultatfokusering samt en gedigen erfarenhet av leda kundtjänst och/eller försäljning * Du kommer att vara delaktig i att utveckla MultiPartners verksamhet tillsammans med övriga nyckelpersoner inom MultiPartner Kravprofil: - Erfarenhet av produktionsledning inom ContactCenter - Erfarenhet av rekrytering - Förmåga och kunskap att tyda ekonomiska rapporter - Analytisk förmåga - Affärs och resultatinriktad med egna ideer om förbättringar - Vana att arbeta som projektledare - Vana att både driva och implementera förändringar Erfarenhet från ledande befattning från outsourcing contactcenter - eller större intern kundserviceverksamhet är ett krav.Kunskap i Spanska är en fördel men inget krav. Vi erbjuder: Ett spännande arbete med stort ansvar och självständighet i en dynamisk tillväxtbransch med utvecklingsmöjligheter.

Sammanfattning

Liknande jobb

Depåchef, Karlshamn

23 mars 2010

Affärsinriktad Hyrbilsansvarig till Borås Bil

29 september 2010

20 januari 2010

27 september 2010