CRM-ansvarig till Sto Scandinavia

CRM-ansvarig till Sto Scandinavia

Arbetsbeskrivning

Ingress (endast till hemsidan)

Vill du vara länken mellan Skandinaviens främsta säljstyrka, affären och systemen som bidrar till framgång? Då är detta din nästa utmaning!

Vill du vara länken mellan Skandinaviens främsta säljstyrka, affären och systemen som bidrar till framgång? Då är detta din nästa utmaning! Om rollen I rollen som CRM-ansvarig arbetar du i nära samarbete med Sto Scandinavias försäljningsorganisation med målet att skapa så goda systemförutsättningar och beteendemönster som möjligt i systemanvändandet för säljorganisationen. Du blir den nordiska verksamhetens specialist i CRM-systemet Salesforce och driver aktivt frågor kring dess användande i organisationen. Det innebär att du är länken mellan systemen, användarna och affären. Du arbetar aktivt med att utbilda användarna, supportera vid frågor samt leda och driva projekt inom området. Det är en roll som innebär många kontaktytor inom Stos nordiska organisation i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Utöver att samarbeta med den egna avdelningen och organisationens säljare sker även nära samarbete med andra stödjande affärsfunktioner på Sto Scandinavia. Exempel på arbetsuppgifter: - Driva frågor kring hur man optimalt använder systemet i det dagliga arbetet. - Implementera systemändringar och lära ut till, i synnerhet, försäljningsorganisationen men även andra funktioner inom organisationen.
- Supporta vid frågor från användarna.
- Ha kontakt med Sto HQ i Tyskland vid frågor gällande utveckling och underhåll. Du som söker Vi tror att du som söker denna tjänst bär med dig erfarenheter inom CRM-system, försäljning, projektledning och support/utbildning. Har du kompetens inom Salesforce ser vi det som mycket meriterande. Dessutom talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska. Du lockas av en roll där du får ta stort ansvar och leda och driva projekt som gör skillnad. Som person har du god social förmåga och tycker om att samarbeta med olika människor från olika länder. Du är driven och kan driva både dig själv och andra. Du har en god pedagogisk förmåga och kan förmedla budskap i både tal och skrift. Dessutom har du ett intresse för försäljning och affärer likväl som ett affärsorienterat förhållningssätt. Övrigt Placeringsort: Linköping
Anställning: Tillsvidare
Tillträde: Enligt överenskommelse Om Sto Scandinvia Sto Scandinavia AB tillhandahåller systemlösningar inom fasad, interiör, betongrenovering och golv. Med en lång historia av innovativa lösningar och hög kvalitet är Sto en ledande tillverkare av produkter för byggnader och anläggningar, med över 5000 medarbetare runt om i världen och en omsättning på 1,3 miljarder Euro. Vi vill bidra till ett omsorgsfullt byggande till nytta för människor, samhälle och miljö. Med ett stort utbud av produkter och service är våra ca 140 kunniga medarbetare i Sverige delaktiga från idéskedet till färdigt projekt. Läs mer om oss på www.sto.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rickard Jonsson

Emelie Törnvall
070-618 11 58

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 41 58218 Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


Koordinator

8 maj 2024

Shop assistant

Shop assistant

8 maj 2024

6 maj 2024

4 maj 2024