CRM- projektledare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Rollen som CRM-projektledare kommer du att driva och leda arbetet från masskommunikation till en mer personifierad kommunikation med våra kunder, både på en strategisk till operativ nivå.

Genom framtagen analys av data föreslår du aktiviteter, kampanjer samt samarbeten för att optimera affären. Du ansvarar för segmentering, analys och fyller ex. e-postutskick med content till både befintliga och potentiella kunder.

Som CRM-projektledare har du breda kontaktytor internt och kommer vara kundens främsta ambassadör i gränssnitt till samtliga centrala funktioner inom organisationen.
Rusta erbjuder en spännande roll där du har stor möjlighet att påverka ditt eget arbete, där du sätter din egen struktur och dina egna processer, för att komma fram till långsiktiga och lönsamma kundrelationer. Du blir ansvarig för relationen med samtliga CRM-relaterade leverantörer externt och jobbar nära avdelningarna IT och Kundservice.

Din profil
För att lyckas i rollen behöver du en god samarbetsförmåga och ett stort engagemang samt intresse för CRM och lojalitetsprogram. Du är van att arbeta med ett brett kontaktnät och är en god kommunikatör samtidigt som du har erfarenhet av att självständigt driva egna projekt. Vidare är du analytisk och bra med siffror, samtidigt som du är utåtriktad och trivs med att sälja in dina idéer. Rusta är ett ungt företag med ett högt tempo och starkt engagemang varför vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som flexibilitet, driftighet och nyfikenhet. Vi söker därför en person som trivs i en flexibel, snabbfotad och föränderlig miljö.

Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning, förslagsvis inom ekonomi eller marknad samt några års erfarenhet av CRM i liknande roll och närliggande bransch.

Om företaget
Vi på Rusta vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Sortimentet är brett och kretsar kring livet hemma. Vi erbjuder produkter inom säsong, inredning, DIY (Do It Yourself) och förbrukning, både för hemmets ute- och innemiljöer.

Övrigt
Tjänsten är en inhyrning via Inhouse, med start omgående och 6 månader framåt, heltid. Sök tjänsten redan idag med CV och personligt brev.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enbart provision
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 24 februari 2017

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


SÄLJANDE PROJEKTLEDARE

SÄLJANDE PROJEKTLEDARE

24 maj 2024

24 maj 2024

24 maj 2024