Customer Adviser

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

På Customer Operations jobbar vi dagligen för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Vårt uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Mer om jobbet

Team Invoice består av 16 medarbetare fördelat på tre arbetsgrupper. Vi ansvarar för att hantera den dagliga kontakten med kunder och slutkunder gällande reskontra- och fakturaservice. Vi hanterar ett stort flöde av fakturor åt många kunder.

Som Customer Adviser hos oss kommer du att ha daglig kontakt med flera av våra största kunder och deras slutkunder. Kontakten sker via telefon, mail och chatt. Arbetet består också till stor del av administrativa uppgifter. Du kommer få möjlighet att delta i eller bidra till utvecklingsprojekt inom avdelningen. Du har stort eget ansvar samtidigt som mycket av arbetet sker gemensamt i gruppen. Stor vikt läggs vid god samarbetsförmåga.

Vi letar efter dig som: Älskar att jobba med kunden i fokus och ständigt strävar efter att ge den bästa servicen till våra kunder. Eftersom vi möter våra kunder dagligen behöver du ha stor social kompetens och vara duktig på att kommunicera i både tal och skrift.

Vi tycker det är viktigt att du är driven, ansvarsfull och strukturerad samt att du vill fortsätta växa genom att vara en del av PayEx.

Du kommer få arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar.

Vi tror även att de är bra om du har:

- Tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mail.
- Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift i svenska. Ytterligare språk är meriterande.
- Stor förmåga att ta initiativ och trivas med problemlösning.
- God samarbetsförmåga.
- Förmåga att koordinera, strukturera och prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö.


Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett sammansvetsat team som tycker om att ha kul samtidigt som vi levererar det bästa för våra kunder. Du får vara med och förbättra och utveckla din arbetsplats. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö med kontor i Visby och ett attraktivt förmånspaket.

Vill du bli vår nästa Customer adviser? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid med start snarast eller enligt överenskommelse t.o.m. 210531. Möjlighet kan därefter finnas till förlängning. Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2020-09-30. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Team Manager Elin Nordgaard



Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84



Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.



PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

PayEx Ledger & Factoring är namnet på PayEx erbjudande för tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering. 

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PayEx Sverige
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 september 2020
  • Ansök senast: 30 september 2020

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024