Customer Care Representative

Customer Care Representative

Arbetsbeskrivning

Vill
du vara en del av ett roligt och sammansvetsat team som arbetar hårt för att ge
företagets kunder service i absoluta världsklass? Vill du ha roligt på arbetet
och värdesätter härliga kollegor och en bra arbetsmiljö högt? Nu söker vi en
Customer Care Representative till vår kund!

Du erbjuds:

- En unik arbetskultur: Hos oss är inte bara kunderna viktiga, utan även du. Vi tror på att skapa en arbetskultur där du känner dig sedd, hörd och uppskattad. Vi vet att vår framgång börjar med dig.

- Modern Teknologi: Vi är ständigt i framkant när det gäller teknologi. Det innebär att du kommer ha de bästa verktygen och resurserna för att kunna ge kunderna en överlägsen service.

- Utvecklingsmöjligheter: Hos oss är karriärmöjligheterna goda. Oavsett om du vill klättra inom kundservice eller utforska andra avdelningar, finns det möjligheter att växa och utvecklas inom ett internationellt bolag.

Rollen:

Som Customer Care Representative kommer du att vara en del av ett team på ungefär 10-12 personer som tillsammans ser till att tillhandahålla en service i världsklass till företagets kunder.

Dina arbetsuppgifter:

- Besvara inkommande samtal och mail

- Registrering av nya kunder

- Hantering av vissa fakturafrågor

- Övrig administration

Tillsammans med ditt team kommer ni mätas på ett antal KPI:er. Detta för att kunna följa upp, mäta och se till att ni hela tiden utvecklas på såväl team- som individnivå.



Vi söker dig som:

- Har gedigen erfarenhet från service

- Är van att arbeta i ett högt tempo men samtidigt ha kvalitet och service som högsta prio

- Talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska, då all kommunikation med företagstes kunder sker på de båda språken

Vid
denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att
lyckas i rollen kräver det att du har en utmärkt kommunikationsförmåga och en
vänlig attityd med en stor passion för att hjälpa kunder. Vidare tror vi att du
är nyfiken som person och ständigt strävar efter att utvecklas och lära dig
mer.



Övrig information:

- Start: Omgående med hänsyn till ev uppsägningstid

- Arbetstider: Måndag- fredag, 8-17 (alt 7-16)

- Plats: Moderna och fina lokaler i Värtahamnen. Företaget kommer att flytta till nya kontor i centrala Stockholm under våren 2024

- Anställningsform: Långsiktigt konsultuppdrag med mycket goda chanser till överrekrytering

I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval.

Kontakt: Fanny Rosén, fanny@a-hub.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2023
  • Ansök senast: 10 april 2024

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


30 april 2024

Kundsupport till kund i Karlskrona

Kundsupport till kund i Karlskrona

30 april 2024